eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysiła uderzeniowa pasażera to czasem 3 tonyRe: siła uderzeniowa pasażera to czasem 3 tony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "pm" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: siła uderzeniowa pasażera to czasem 3 tony
    Date: Sun, 26 Jun 2011 17:59:02 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 43
    Message-ID: <iu7l07$i41$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <iu0c0d$g2c$1@inews.gazeta.pl>
    <4e044646$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
    <iu22bb$p34$1@mx1.internetia.pl> <iu2hvt$47e$1@inews.gazeta.pl>
    <iu2lml$doq$1@news.net.icm.edu.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <iu5b87$nch$1@news.net.icm.edu.pl> <4...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: d194-105.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1309103943 18561 109.173.194.105 (26 Jun 2011 15:59:03
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Jun 2011 15:59:03 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4...@n...home.net.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379327
    [ ukryj nagłówki ]

    ?> Nieladnie jest kopac lezacego, ale skoro sie prosisz...

    marzyciel ;-)

    > Nie jestem specjalista jezykowym, ale w przeciwienstwie do Ciebie
    > znam m. in. II zasade dynamiki. Ty twierdzisz ze cialo sie rozpedza
    > pod wplywem przyspieszenia.

    napisałem że niezręczne sformułowanie, a ty się uczepiłeś jak pijany płotu.

    >To nie lapsus jezykowy, bo
    > nie odsylal bys mnie do przyspieszenia ziemskiego :[
    > Przyjmij do wiadomosci ze przyspieszenie jest pierwsza
    > pochodna predkosci wzgledem CZASU. Inaczej - jest skutkiem
    > zmiany predkosci w czasie wywolanej dzialaniem sily.

    ojej i co teraz?

    > Nie nalezy mylic skutku z przyczyna!

    zgadza się : w podanym przykładzie prędkość pasażera przy spotkaniu z
    fotelem zależy od bezpośrednio od opóźnienia z jakim cały układ/samochód
    hamuje na przeszkodzie.
    zależy czy nie? proste pytanie.

    > A cala reszta twojego dziela jest bez sensu. zderzeniu jest zbyt wiele
    > zmiennych i trywialnie prosty
    > model przyjety do obliczen swiadczy tylko o indolencji.

    pierdu pierdu Panie Hinek
    założenie powstały wcześniej w tym wątku i się do nich dostosowałem.
    w mojej opinii oprócz przyjęcia ruchu jednostajnie opóźnionego istotnych
    uproszczeń brak.

    ale proszę użyć tych "zbyt wielu zmiennych" policzyć i wykazać że pomyliłem
    się o 5% 10% 50% 2000%...

    > Jesli chcesz - mozesz dalej natezac intelekt

    dziękuję za pozwolenie, zamierzam natężać.
    ale najpierw powiedz, co Ci od samego początku nie pasowało w obliczeniach
    czego nie rozumiałeś?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: