-
Data: 2011-06-27 16:42:28
Temat: Re: siła uderzeniowa pasażera to czasem 3 tony
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-06-24 14:44, Robert_J pisze:
>> To są dwie różne rzeczy.
>> Pilot poddawany jest przeciążeniom przez długi czas, co powoduje problemy
krążeniowe.
>> Natomiast podczas wypadku przeciążenie działa przez bardzo krótki czas, problemy
krążeniowe nie są tu istotne, jedynie wytrzymałość mechaniczna ciała i sposób
przyłożenia siły.
>
> Oczywiście masz rację. Niemniej jednak organizm, bądź co bądź elitarnego, żołnierza
jest cokolwiek bardziej odporny fizycznie od przeciętnego Kowalskiego. Dlatego
porównywanie odporności na przeciążenia organizmu pilota i zwykłego kierowcy to
lekkie nadużycie :-).
Nie sądzę, żeby nawet najbardziej elitarny żołnierz poddawał dajmy na to trzustkę
czy śledzinę jakiemuś szczegónie intensywnemu treningowi szokowych przeciążeń.. :)
Prędzej bokser...
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.06.11 09:55 MichałG
- 28.06.11 12:12 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=