eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysiła uderzeniowa pasażera to czasem 3 tonyRe: siła uderzeniowa pasażera to czasem 3 tony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: siła uderzeniowa pasażera to czasem 3 tony
    Date: Sat, 25 Jun 2011 12:39:00 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <iu4drv$oj6$1@inews.gazeta.pl>
    References: <iu0c0d$g2c$1@inews.gazeta.pl> <1...@p...pl>
    <iu1gds$7cu$1@news.onet.pl>
    Reply-To: i...@g...pl
    NNTP-Posting-Host: nat3-109.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1308998335 25190 91.150.222.109 (25 Jun 2011 10:38:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jun 2011 10:38:55 +0000 (UTC)
    X-User: ireneusz.brycki
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <iu1gds$7cu$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379028
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-24 10:03, Robert_J pisze:
    >> Parę lat temu pod Opolem był wypadek, gdzie syn zabił własną matkę.
    >> Matka siedziała z przodu na fotelu pasażera, syn leżał bez pasów z
    >> tyłu. A to był zwykły zjazd do rowu.
    >
    > Dokładnie. Wcale szybko nie trzeba jechać. A w takich "reklamach" siłę
    > podają w tonach (choć to oczywiściebo to najbardziej trafia do
    > wyobraźni. Większość ludzi poczułaby się urażona gdyby z ekranu
    > usłyszała o jakichś niutonach, dynach czy m/s2 ;-)))
    > A do Michała:
    > Skąd wziąłeś limit bezpieczeństwa 45 G??
    > Nie porównuj pilota do zwykłego kierowcy. Pilot to organizm
    > "selekcjonowany", przygotowywany długim szkoleniem i treningami do
    > przetrzymania wysokich przeciążeń. I wcale nie jest tak że on wytrzymuje
    > "bez niczego" te przeciażenia, wspomaga go w tym mocno technologia.
    > Choćby kombinezon. Zresztą niejeden raz były wypadki utraty przytomności
    > przez pilota właśnie w wyniku przeciążenia. Normalny człowiek wytrzyma
    > może do kilkunastu G...

    Przeciętny człowiek może 5 g. Potem to już płynie.


    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: