-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: siła uderzeniowa pasażera to czasem 3 tony
Date: Sat, 25 Jun 2011 12:39:00 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 24
Message-ID: <iu4drv$oj6$1@inews.gazeta.pl>
References: <iu0c0d$g2c$1@inews.gazeta.pl> <1...@p...pl>
<iu1gds$7cu$1@news.onet.pl>
Reply-To: i...@g...pl
NNTP-Posting-Host: nat3-109.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1308998335 25190 91.150.222.109 (25 Jun 2011 10:38:55 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jun 2011 10:38:55 +0000 (UTC)
X-User: ireneusz.brycki
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
In-Reply-To: <iu1gds$7cu$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379028
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-24 10:03, Robert_J pisze:
>> Parę lat temu pod Opolem był wypadek, gdzie syn zabił własną matkę.
>> Matka siedziała z przodu na fotelu pasażera, syn leżał bez pasów z
>> tyłu. A to był zwykły zjazd do rowu.
>
> Dokładnie. Wcale szybko nie trzeba jechać. A w takich "reklamach" siłę
> podają w tonach (choć to oczywiściebo to najbardziej trafia do
> wyobraźni. Większość ludzi poczułaby się urażona gdyby z ekranu
> usłyszała o jakichś niutonach, dynach czy m/s2 ;-)))
> A do Michała:
> Skąd wziąłeś limit bezpieczeństwa 45 G??
> Nie porównuj pilota do zwykłego kierowcy. Pilot to organizm
> "selekcjonowany", przygotowywany długim szkoleniem i treningami do
> przetrzymania wysokich przeciążeń. I wcale nie jest tak że on wytrzymuje
> "bez niczego" te przeciażenia, wspomaga go w tym mocno technologia.
> Choćby kombinezon. Zresztą niejeden raz były wypadki utraty przytomności
> przez pilota właśnie w wyniku przeciążenia. Normalny człowiek wytrzyma
> może do kilkunastu G...
Przeciętny człowiek może 5 g. Potem to już płynie.
--
Pozdrawiam, Ireneusz Brycki
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.11 12:39 Ireneusz Brycki
- 25.06.11 12:43 Ireneusz Brycki
- 25.06.11 12:47 Ireneusz Brycki
- 25.06.11 13:11 Krzysiek Kielczewski
- 25.06.11 13:14 Krzysiek Kielczewski
- 25.06.11 13:33 pm
- 25.06.11 13:44 to
- 25.06.11 14:55 ToMasz
- 25.06.11 15:08 pm
- 25.06.11 15:38 ToMasz
- 25.06.11 18:31 pm
- 25.06.11 18:41 Hinek
- 25.06.11 19:34 Michał
- 25.06.11 21:00 pm
- 25.06.11 21:51 Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi