-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: siła uderzeniowa pasażera to czasem 3 tony
Date: Sat, 25 Jun 2011 12:39:00 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 24
Message-ID: <iu4drv$oj6$1@inews.gazeta.pl>
References: <iu0c0d$g2c$1@inews.gazeta.pl> <1...@p...pl>
<iu1gds$7cu$1@news.onet.pl>
Reply-To: i...@g...pl
NNTP-Posting-Host: nat3-109.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1308998335 25190 91.150.222.109 (25 Jun 2011 10:38:55 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jun 2011 10:38:55 +0000 (UTC)
X-User: ireneusz.brycki
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
In-Reply-To: <iu1gds$7cu$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379028
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-24 10:03, Robert_J pisze:
>> Parę lat temu pod Opolem był wypadek, gdzie syn zabił własną matkę.
>> Matka siedziała z przodu na fotelu pasażera, syn leżał bez pasów z
>> tyłu. A to był zwykły zjazd do rowu.
>
> Dokładnie. Wcale szybko nie trzeba jechać. A w takich "reklamach" siłę
> podają w tonach (choć to oczywiściebo to najbardziej trafia do
> wyobraźni. Większość ludzi poczułaby się urażona gdyby z ekranu
> usłyszała o jakichś niutonach, dynach czy m/s2 ;-)))
> A do Michała:
> Skąd wziąłeś limit bezpieczeństwa 45 G??
> Nie porównuj pilota do zwykłego kierowcy. Pilot to organizm
> "selekcjonowany", przygotowywany długim szkoleniem i treningami do
> przetrzymania wysokich przeciążeń. I wcale nie jest tak że on wytrzymuje
> "bez niczego" te przeciażenia, wspomaga go w tym mocno technologia.
> Choćby kombinezon. Zresztą niejeden raz były wypadki utraty przytomności
> przez pilota właśnie w wyniku przeciążenia. Normalny człowiek wytrzyma
> może do kilkunastu G...
Przeciętny człowiek może 5 g. Potem to już płynie.
--
Pozdrawiam, Ireneusz Brycki
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.11 12:39 Ireneusz Brycki
- 25.06.11 12:43 Ireneusz Brycki
- 25.06.11 12:47 Ireneusz Brycki
- 25.06.11 13:11 Krzysiek Kielczewski
- 25.06.11 13:14 Krzysiek Kielczewski
- 25.06.11 13:33 pm
- 25.06.11 13:44 to
- 25.06.11 14:55 ToMasz
- 25.06.11 15:08 pm
- 25.06.11 15:38 ToMasz
- 25.06.11 18:31 pm
- 25.06.11 18:41 Hinek
- 25.06.11 19:34 Michał
- 25.06.11 21:00 pm
- 25.06.11 21:51 Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
Najnowsze wątki
- 2025-03-18 ulaskawienia
- 2025-03-18 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-18 42 MILIARDY ZŁOTYCH ZYSKU W ROK. DLACZEGO BANKI TYLE ZARABIAJĄ W POLSCE?
- 2025-03-17 Nie matura lecz chęć szczera ...
- 2025-03-17 Pendrive zdycha, czy coś jeszcze innego? Problem z plikami.
- 2025-03-17 Odkurzacz Smapp Dynamic - dawny Zelmer
- 2025-03-17 Nagra IV i zewnętrzny pilot
- 2025-03-17 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-17 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2025-03-17 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-17 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-17 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-17 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-03-17 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-17 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=