  • Date: Fri, 24 Jun 2011 23:58:57 +0200
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: siła uderzeniowa pasażera to czasem 3 tony

    W dniu 2011-06-24 23:03, Michał pisze:
> [...]
    5.jpg

    > Do tyłu bardzo mało, do przodu sporo, na 100% 10g to jest nic,
    > przy 4g nawet głowy nie pochylisz znacznie (utrzymasz),

    Wątpię, głowa waży gdzieś 5kg, połóż się na brzegu łóżka i wystaw głowę
    poza, niech ktoś parę milimetrów nad twoją głową trzyma 20kg i jak się
    nie będziesz spodziewał, niech puści, utrzymasz? Nie ruszysz w ogóle głową?

    > (za to już nie utrzymasz całego ciała na rękach o kierownicę).

    > ale ponad 20g byłbym ostrożny - po to poduszki i mocowania kasku w f1.

    20g? O czym ty piszesz, choćby twoje serce, waży jakieś 0,5kg, przy
    przyśpieszeniu 20g, to masz 10kg. Jak myślisz, jak się serce rozpłaszczy
    przy takim przeciążeniu?