  • Data: 2009-01-29 12:02:01
    Temat: Re: sigma 70-200 2.8 II Macro itd.
    Od: "iso" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Przeździak napisał:> Cześć

    > Czy ktoś mógłby podzielić się wrażeniami z użytkowania tego obiektywu? A
    > może
    > ktoś wie jak ten obiektyw ma się do nikkora 80-200 2,8 (pompka albo ten z
    > pierścieniem obracanym do zmiany ogniskowej).
    > Nigdy nie używałem szkieł niezależnych producentów - a o tej sigmie
    > słyszałem
    > opinie dobre :) Pracować by miała z nikonem d700 i d80.

    Ja mam wersje starszą DG MACRO HSM EX bez II

    mam też 24-70 EX SIGMA i różnica jest znacząca.

    70-200 - szybki i cichy silnik i możliwość jednoczesnego używania AF
    i kręcenia ostrości manualnie, czego 24-70 nie ma.

    Porównójąc jakość optyki również na korzyść 70-200,

    ogólnie bardzo udane szkło w swojej cenie,

    pozdrówka,
    wr,
    www.isonet.pl