  • 51. Data: 2012-11-28 17:24:14
    Temat: Re: siemens automatyka
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 28.11.2012 17:18, schrieb Marek G:
    > Tue, 27 Nov 2012 19:19:26 +0100, Jakub Jewuła
    > <b...@s...com.pl> pisal(a):

    > Cześć,
    >
    > Nie wiem czy troll, czy idiota, ale to mało istotne.
    > Dopuszczanie do sterownika maszyny (o ile to nie zabawka) faceta o
    > takiej wiedzy kwalifikuje się do prokuratora.
    > Zanim się nauczy uszkodzi maszynę, siebie lub innych.

    Zaraz się dowiesz, że jesteś homoseksualnym zwolennikiem Unii
    Europejskiej ;-).

    Waldek

  • 52. Data: 2012-11-28 17:29:14
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Wed, 28 Nov 2012 17:24:14 +0100, Waldemar Krzok
    <w...@z...fu-berlin.de> pisal(a):

    >Zaraz się dowiesz, że jesteś homoseksualnym zwolennikiem Unii
    >Europejskiej ;-).

    Zwolennikiem - czemu nie. 20 lat temu po zamówieniu Simaticów odprawa
    celna trwała 2 tygodnie i jeszcze trzeba było ze 4 razy kwalifikować
    dongle do Stepa 5 - to były jaja.
    Ale czemu homo?

    --
    Pozdrawiam - Marek

  • 53. Data: 2012-11-28 17:51:37
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 28.11.2012 17:29, schrieb Marek G:
> [...]
    >
    > Zwolennikiem - czemu nie. 20 lat temu po zamówieniu Simaticów odprawa
    > celna trwała 2 tygodnie i jeszcze trzeba było ze 4 razy kwalifikować

    Tak określa identyfikator ludzi, którzy go krytykują. Ja też jestem
    pedałem z PO i zwolennikiem Unii dla niego ;-).

    Waldek

  • 54. Data: 2012-11-28 17:58:25
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Wed, 28 Nov 2012 17:51:37 +0100, Waldemar Krzok
    <w...@z...fu-berlin.de> pisal(a):

    >Tak określa identyfikator ludzi, którzy go krytykują. Ja też jestem
    >pedałem z PO i zwolennikiem Unii dla niego ;-).

    To może kiedyś pójdziemy razem na piwo;-)

    A tak poważniej, to ja nic do niego nie mam, tylko dziwię się ludziom
    z jako takim pojęciem, że podejmują się wyjaśniania podstawowych pojęć
    komuś, kto chce "tylko naprawić" system sterowania.

    Odnosząc takie podejście do prowadzenia samochodu.
    Gdzie się otwiera drzwi i co robi ten prawy pedał (Freud?).
    Jak już będę wiedział to wystartuję w rajdzie.

    --
    Pozdrawiam - Marek

  • 55. Data: 2012-11-28 18:40:28
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    weźcie sobie załóżcie nowy wątek w którym będziecie mogli sobie powymieniać
    dyrektywy wspólnoty europejskiej...

  • 56. Data: 2012-11-30 11:20:45
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > Zwolennikiem - czemu nie. 20 lat temu po zamówieniu Simaticów odprawa
    > celna trwała 2 tygodnie i jeszcze trzeba było ze 4 razy kwalifikować
    > dongle do Stepa 5 - to były jaja.

    Żebyś wiedział, jakie teraz są jaja. Marchewka to owoc. Ślimak to ryba.
    Mleko wylewane do rowów. A nieco bardziej z naszej branży. Lut bezołowiowy.
    Badania za grubą kasę towarzyszące tworzeniu urządzeń. Drobna zmiana w
    oprogramowaniu i znów badania za grubą kasę.

    Robbo

  • 57. Data: 2012-11-30 16:45:02
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Fri, 30 Nov 2012 11:20:45 +0100, "Robbo" <n...@g...com> pisal(a):

    >Żebyś wiedział, jakie teraz są jaja. Marchewka to owoc. Ślimak to ryba.

    Ależ nie neguję jaj współczesnych i nie jestem bezkrytyczny.

    > A nieco bardziej z naszej branży. Lut bezołowiowy.

    Tylko z tego, co wiem, ROHS to nie jest unijne, tylko światowe i ...
    chore
    .
    Tylko, odwróćmy rozumowanie.
    Gdybyśmy nie byli w UE, sprzedalibyśmy coś bez ROHS czy badań?
    Jakie byłyby warunki sprzedazy naszych wyrobów w UE?
    Czy ktokolwiek chciałby z nami współpracować na rynkach trzecich?

    Czawidzieć wszystki końce.
    --
    Pozdrawiam - Marek

  • 58. Data: 2012-12-01 02:19:54
    Od: "ankan" <a...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 wrote:

    > mniej więcej, jest maszyna która się nie chce uruchomić, wielu
    > poległo, ja mam dać radę...

    Nie dasz rady. Szkoda maszyny.

  • 59. Data: 2012-12-01 13:16:51
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Ty to wiesz, ja to wiem, ale spróbuj przekonać PO... mi się jak do tej pory
    nie udało... opowiada mi się anegdotę, że PO to za młodych czasów podjęło
    się przez jedną noc rozładować wagon węgla - i podołali... pozostała mi już
    tylko modlitwa do najwyższego... albo do lokalnych przedstawicieli -
    ratujcie!