  • 21. Data: 2011-05-09 20:14:42
    Temat: Re: sensor optyczny/miniaturowa kamerka
    Od: Kicer <...@...c>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Rozsądnie jest przyjąć jakieś 100-200 milisekund.

    ostatnio czekalem na maila z wp, szedł 2 tygodnie ;P
    o smsach przychodzacych po 24 godzinach nie wspomnę.

    --
    Michał Walenciak
    gmail.com kicer86

  • 22. Data: 2011-05-09 20:33:18
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 09.05.2011 22:14, Kicer pisze:

    > ostatnio czekalem na maila z wp, szedł 2 tygodnie ;P
    > o smsach przychodzacych po 24 godzinach nie wspomnę.

    Ale to jest kwestia skopanej konfiguracji serwera. Jak masz własny
    serwer pocztowy bez nadmiarowego graylistingu to maile dochodzą w dt.

    Michoo

  • 23. Data: 2011-05-09 21:04:05
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > zepnij coś takiego
    > http://allegro.pl/czujka-detektor-czujnik-ruchu-dzwi
    ekowy-alarm-156-i1593338538.html
    > z czymś takim
    > http://allegro.pl/mini-kamera-vordon-spy-brelok-apar
    at-dyktafon-i1584621841.html
    > w tym pierwszym niedawno grzebałem - ma analogowy, pasywny detektor IR, na
    > 5 tranzystorach, wszędzie jest dostęp.

    Sprzęt zapewne do bani, a przed zwrotem zabezpieczają się wysokimi kosztami
    wysyłki, znacznie przekraczającymi cenę towaru. Poza tym jak tą kamerkę
    widzi komputer - pewnie jako pamięć przenośną i w tym czasie nie ma
    możliwości rejestracji obrazu.

    Michał

  • 24. Data: 2011-05-09 22:26:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michał Walenciak napisał:

    > ostatnio czekalem na maila z wp, szedł 2 tygodnie ;P

    Bo nie trzeba wysyłać z serwera wp, tylko zrobić własny.
    To łatwiejsze niż robienie własnego monitora.

    --
    Jarek

  • 25. Data: 2011-05-10 06:53:21
    Od: Kicer <...@...c>

    Michoo wrote:

    > Ale to jest kwestia skopanej konfiguracji serwera. Jak masz własny
    > serwer pocztowy bez nadmiarowego graylistingu to maile dochodzą w dt.

    pod warunkiem że:
    1. jest prąd
    2. działa internet

    znajac prawa murphyego, w kluczowym momencie przynajmniej jedno z powyższych
    padnie ;). A mały ukladzik mogę trzymać tygodniami na aku.

    --
    Michał Walenciak
    gmail.com kicer86

  • 26. Data: 2011-05-10 06:55:42
    Od: Kicer <...@...c>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Bo nie trzeba wysyłać z serwera wp, tylko zrobić własny.
    > To łatwiejsze niż robienie własnego monitora.

    gratuluję umiejętności czepiania się słówek

    --
    Michał Walenciak
    gmail.com kicer86

  • 27. Data: 2011-05-10 06:58:50
    Od: Kicer <...@...c>

    Michał Lankosz wrote:

    > Może MCA-25 ?
    > http://avr.auctionant.de/avr-ip-webcam/mca-25-kamera
    .html
    > Obraz ma kiepski, ale może wystarczy. Wypluwa jpeg przez UART.
    > Można kupić na aukcjach, teraz pewnie coraz rzadziej bo nawet za 5 zł się
    > nie sprzedawała.
    > Właśnie popatrzyłem w archiwum All... sztuka poszła za 2,5zł + 3,6zł
    > przesyłka :)
    > A ja dałem 15zł jakieś 5 lat temu...

    spróbuję, dzięki.
    Protokoł trochę zakręcony, ale moze zda to egzamin.

    pozdrawiam

    --
    Michał Walenciak
    gmail.com kicer86

  • 28. Data: 2011-05-10 16:05:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > pod warunkiem że:
    > 1. jest prąd
    > 2. działa internet

    Ten drugi warunek, to właściwie po co?

    --
    Jarek

  • 29. Data: 2011-05-10 19:54:28
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 10.05.2011 08:53, Kicer pisze:

    > pod warunkiem że:
    > 1. jest prąd
    Kindle z włączonym wifi (oczywiście dane latają okazyjnie) trzyma
    tydzień na baterii.

    > 2. działa internet
    Działa jakaś sieć. Jaka to już zależy od potrzeb.

    Michoo