-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
sk.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!no
t-for-mail
From: venioo <p...@o...eu>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: sens "spawania" chlodnicy
Date: Tue, 22 Feb 2011 00:20:18 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 45
Message-ID: <ijus08$448$1@news.onet.pl>
References: <ijt5am$j43$1@inews.gazeta.pl> <ijtn6o$73b$1@news.dialog.net.pl>
<ijtqg1$6bj$1@news.onet.pl> <ijtt4p$ab6$1@news.dialog.net.pl>
<iju0ql$pqt$1@inews.gazeta.pl> <iju1f7$cho$1@news.dialog.net.pl>
<iju2m0$55h$1@news.onet.pl> <iju49d$e1c$1@news.dialog.net.pl>
<iju58c$e5h$1@news.onet.pl> <iju92v$gf4$1@news.dialog.net.pl>
<ijudh9$a17$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 92.55.195.62
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1298330440 4232 92.55.195.62 (21 Feb 2011 23:20:40 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Feb 2011 23:20:40 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <ijudh9$a17$1@inews.gazeta.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 110221-1, 2011-02-21), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351866
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-21 20:16, szufla pisze:
>> On nie napisał, że naprawił. On napisał tylko, że oddał do spawania.
>> Ehhh, znów to czytanie ze zrozumieniem, precyzyjne wysławianie...
>
> Poniewaz grzezniesz jak g. w latrynie i twoja znajomosc temetu ganeralnie
> dotyczy jedynie lewarka i kola to ci wyjasnie precyzyjnie:
> Audi 200, model o ktorym wspominalem to rzedowa pieciocylindrowa jednostka
> benzynowa 2,2l 20V z turbodoladowaniem, ktora posiadala jak sie pozniej
> okazalo wade fabryczna w postaci pekajacych kolektorow wydechowych na skutek
> wibracji. Poniewaz zostaly pourywane szpilki w glowicy trzymajace kolektor
> koniecznoscia bylo wyjecie calego silnika, wyciagniecie resztek szpilek,
> splanowania glowicy i przy okazji naprawy innych drobiazgow. Kolektor do
> tego auta w tamtych czasach bylo cholernie drogi, dlatego zespawano go i
> splanowano. Niestety po pewnym czasie zaczal pekac w innym miejscu i kupno
> nowego okazaloby sie wywaleniem pieniedzy w bloto. Zamowiono wiec kolektor w
> specjalinistycznej firmie tuningowej zrobiony na zamowienie z rur, bardziej
> elastyczny niz zeliwny fabryczny i w podobnej cenie, moze troche
> glosniejszy.
> Jeszcze cos sprecyzowac ? Mam nadzieje, ze sie podszkoliles.
>
Raczej niepotrzebnie sie wysililes piszac, Jotte - specjalista w wielu
roznych dziedzinach, m.in. prawa pracy, pewnie zaraz zmiesza Cie z
blotem, bo nie w tym miejscu przecinek gdzies jest. To co, ze wielu
ludzi robilo tysiace kilometrow na prawidlowo naprawionych podzespolach.
Frajerzy, druciarze... Znam osobiscie osobe, ktora w swej zaradnosci w
warunkach polowych zlutowala chlodnice za pomoca peta (spalila przy tym
2 paczki, ale efekt osiagnieto) i samochod (ciezarowy) dojechal do celu
na czas. CO ZA DRUCIARZ!!! :) Ja sam zrobilem samochodem z regenerowana
glowica (spawana, szlif gniazd, planowanie itp.) ponad 50tys km. w nieco
ponad rok. I wczesniej rozsypala sie skrzynia przez zle poskladanie
przez mechanika (na szczescie to mechanik kolejnego po mnie wlasciciela ;))
Wsrod wlascicieli citroenow znam ludzi, co jezdza do dzisiaj, a po
naprawie glowicy zrobili ponad 80tys. km. Ale Jotte kupuje nowa, bo jego
spokoj na wycieczkach do Chorwacji jest bezcenny. Tylko inni w tym
czasie za zaoszczedzone pieniadze leca na Kanary, a nie telepia sie z
cala rodzina samochodem do Chorwacji ;)
Tak to jest, jak ktos naprawy samochodow oglada tylko w TVN Turbo, a
nie ma zielonego pojecia o materialoznawstwie i procesach obrobki
materialow...
--
venioo
GG:198909
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086
Następne wpisy z tego wątku
- 22.02.11 00:31 Olo
- 22.02.11 00:40 Jotte
- 22.02.11 01:06 Jotte
- 22.02.11 07:26 Sylwester Łazar
- 22.02.11 08:15 Iksinski
- 22.02.11 08:51 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 22.02.11 09:16 gregor
- 22.02.11 09:33 J.F.
- 22.02.11 09:44 J.F.
- 22.02.11 09:56 szufla
- 22.02.11 10:16 Sylwester Łazar
- 22.02.11 15:47 Jotte
- 22.02.11 16:30 Jotte
- 22.02.11 16:49 Jotte
- 22.02.11 17:12 Michał \"HoMMeR\" Paszek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą