  • Data: 2009-03-18 08:38:46
    Temat: Re: sens abo
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście, że nie brałem. Telefon od operatora to frajerstwo.

    Frajerstwo mówisz, hmm. Policzmy

    Za swój dałem 499zł brutto, wtedy taki na wolnym rynku kosztował ok 1600zł
    czyli zyskałem 1100zł, w ciągu 2 lat umowy za abonament zapłace 2400zł czyli
    teoretycznie dopłaciłem 1300zł. Teraz podzielmy te 1300zł/24 daje to nam
    ~55zł/miesiąc abo bez telefonu. Nie widze tu żadnego frajerstwa szczególnie,
    że nawet jak przez te 24m nie przegadam nadpłaconych minut to mi się zsumują
    i wygadam je po tych 2 latach jak abo zmniejsze sobie na najtańszy.

    Gdzie tu frajerstwo?