  • Data: 2009-03-18 22:17:55
    Temat: Re: sens abo
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pan.2009.03.18.09.18.38@rudak.org...

    > Oszczędziłem łącznie przeszło 70 zł na usługach dodatkowych (nie licząc
    > abonamentu, który wziąłem troszkę droższy od najtańszego -- droższego mi
    > nie trzeba). Przez 24 miesiące daje to 1750 zł. Kupiłem 2-miesięczną
    > Nokię E51 za 45% ceny katalogowej (z papierami), jestem przeszło 1200 zł
    > do przodu.
    >
    > Dodatkowy plus: umowa na rok, więc mam większą możliwość zmiany
    > parametrów.

    Ja kupilem przy okazji przedluzania umowy E71 za 240zl w tym tygodniu.
    Abonament 75 netto, taryfa biznes cos tam. Moge go sprzedac smialo powyzej
    1000zl i miec na pare miesiecy abonament za darmo. Ile kosztuje minuta sam
    policz, bo mi sie nie chce. Po roku wybiore sobie nowa oferte o ile taka
    bedzie, nie nizsza jak dzis i znow moge sie cieszyc nizszymi stawkami. Nie
    rozumiem skad przekonanie, ze abonament jest raz na dwa lata. Po roku mozna
    przejsc na aktualne taryfy.
    A przy okazji, wiele mialem telefonow uzywanych i mialem przy tym tez pecha,
    ze wiecznie cos z nimi bylo nie tak. Fakt ze byly po gwarancji, ale jak kto
    chce. Dla mnie bez sensu jest czekac ze jakis telefon bedzie tanszy za pare
    miesiecy, bo potrzebuje go caly czas. Zreszta nie kupil bym takiego telefonu
    nawet po paru miesiacach.

    Pozdro.. TK