  • 1. Data: 2010-09-10 14:29:00
    Temat: seksualność
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Ja wierzę w kobiety.

    I nawet dość często mam okazje utwierdzać sie w tej wierze.

    Ale... jest taki rodzaj mrowienia między udami który zapewnić może tylko
    gsxr.

    Amen.

    KJ AE
    GSXR 2K1 "Angry Sky"

  • 2. Data: 2010-09-10 18:18:40
    Temat: Re: seksualność
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    KJ Siła Słów pisze:
    > Ja wierzę w kobiety.
    >
    > I nawet dość często mam okazje utwierdzać sie w tej wierze.
    >
    > Ale... jest taki rodzaj mrowienia między udami który zapewnić może tylko
    > gsxr.

    Pojeździj V-ką.

    pozdr
    DP
    TL-S

    PS: Mówiłeś żonie?

  • 3. Data: 2010-09-10 19:39:05
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Sep 10, 8:18 pm, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

    > Pojeździj V-ką.

    Ale tylko Haruśniom.

    > PS: Mówiłeś żonie?

    PS: ale czyjej?

    --
    Pzdrawiam, Art & padaki ST955/XT660

  • 4. Data: 2010-09-10 20:15:14
    Od: n...@s...com

    On Fri, 10 Sep 2010 16:29:00 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >Ale... jest taki rodzaj mrowienia między udami który zapewnić może tylko
    >gsxr.

    Pulares z kasa na rame trzymales miedzy nogami?!

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 5. Data: 2010-09-10 20:21:14
    Temat: Re: seksualno ć
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Sep 10, 10:15 pm, n...@s...com wrote:

    > Pulares z kasa na rame trzymales miedzy nogami?!

    Kyrf. Zanotowac: Krakus nie zakuma.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padakki ST955/XT660X

  • 6. Data: 2010-09-10 21:23:48
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"KJ Siła Słów"Ale... jest taki rodzaj mrowienia między udami który
    zapewnić może tylko gsxr.

    tylko prosze nie pytaj w jakich rekawiczkach masz jezdzic jak zrobi sie
    chlodno...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2010-09-10 22:50:02
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    > Pojeździj V-ką.

    Ja jeżdżę SV-ką; fajnie wibruje a czasem nawet elektryzuje - dzisiaj
    kopał mnie prąd (zwłaszcza prawa manetka), ciekawe skąd to się bierze.

  • 8. Data: 2010-09-11 07:59:56
    Od: gloon <w...@s...pl>

    W dniu 9/10/2010 21:21, Kefir pisze:

    > Kyrf. Zanotowac: Krakus nie zakuma.

    spierdalaj ...
    Gloon ['] Krakuf

  • 9. Data: 2010-09-11 08:46:41
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    > Ale... jest taki rodzaj mrowienia między udami który zapewnić może tylko
    > gsxr.

    moze kola ma niewywazone ...

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA UĆ

  • 10. Data: 2010-09-11 16:15:06
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-09-10 16:29, KJ Siła Słów pisze:
    > Ale... jest taki rodzaj mrowienia między udami który zapewnić może tylko
    > gsxr.

    Może jak się jest Mistrzem Prostej...
    Bo jak się jest True Motonitą, to wystarczy 125 w KTM-ie i trochę
    waze... tfu!... błota!

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"