  • 11. Data: 2010-09-11 18:18:06
    Temat: Re: seksualność
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2010-09-10 21:39, Kefir wrote:

    > Ale tylko Haruśniom.

    jak kochać to tylko włoszki ;-)

    --
    jeDrASS plus naga włoszka

  • 12. Data: 2010-09-11 21:20:26
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Daniel Kowalski pisze:

    > Ja jeżdżę SV-ką;

    Słuszny kierunek.

    > fajnie wibruje a czasem nawet elektryzuje - dzisiaj
    > kopał mnie prąd (zwłaszcza prawa manetka), ciekawe skąd to się bierze.

    Zazwyczaj z cewki, jak ma przebicie.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 13. Data: 2010-09-12 17:44:54
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    woohoo pisze:

    > Bo jak się jest True Motonitą, to wystarczy 125 w KTM-ie

    jak ty sie podkladasz, skuters...

    http://picasaweb.google.pl/annasmk/Pawel#54429206291
    64683250

    KJ
    GSXR 2K1 "Angry Sky"
    EXC 125 "Asereje"

  • 14. Data: 2010-09-12 17:53:59
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-09-12 19:44, KJ Siła Słów pisze:
    > jak ty sie podkladasz, skuters...
    > http://picasaweb.google.pl/annasmk/Pawel#54429206291
    64683250

    Coś prosta ta ścieżynka w tym śniegu.
    Ale nawet gdyby tam była ósemka, to nie miało by to znaczenia, skoroś
    napisał, że tylko gixxer unosi włosie na mosznie.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 15. Data: 2010-09-12 18:26:38
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    woohoo pisze:

    > Coś prosta ta ścieżynka w tym śniegu.

    ydzisz, juz poprzednio zjebales w 2 miejscach:
    - po pierwsze ja mam KTM,
    - po drugie gdybys jezdzil czyms wiecej niz skuterem, to bys wiedzial ze
    np. w przypadku takiego moto dupa i jaja maja malo bezposredniego
    kontaktu z reszta moto.

    Ale zamiast PiS wolisz sie dalej "2-taktować intelektualnie".

    Ale rob dalej jak robisz, to tez jest metoda lansu na tej liscie.

    KJ

  • 16. Data: 2010-09-12 18:53:58
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-09-12 20:26, KJ Siła Słów pisze:
    > - po drugie gdybys jezdzil czyms wiecej niz skuterem, to bys wiedzial ze
    > np. w przypadku takiego moto dupa i jaja maja malo bezposredniego
    > kontaktu z reszta moto.

    Ach, bo ja myślałem, że z tym mrowieniem między udami, to chodzi
    bardziej o uwalnianie z nadnerczy do krwiobiegu adrenaliny niż o typowo
    sensualne doznania.
    Ale skoro mowa o tym drugim, to ja spróbuję, przy czym zacznę może od
    założenia przed jazdą skuterem nakładki wibracyjnej na penisa.
    Być może będzie równie fajnie jak na GSX-R, a już na pewno o wiele
    taniej, co jak na razie odgrywa dla mnie kluczową rolę. :)

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 17. Data: 2010-09-12 21:04:33
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    woohoo pisze:

    > Ale skoro mowa o tym drugim, to ja spróbuję, przy czym zacznę może od
    > założenia przed jazdą skuterem nakładki wibracyjnej na penisa.

    jaka fura taki podryw.

    KJ

  • 18. Data: 2010-09-12 21:25:25
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-09-12 23:04, KJ Siła Słów pisze:

    > jaka fura taki podryw.

    Kryzys wieku średniego?
    Atowspółczuję. [']
    Mi do podrywu wystarcza samo 'gadane'.