eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysejf do bankowozu - jaki najtańszyRe: sejf do bankowozu - jaki najtańszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!pwr.wroc.pl!news.wcss.wroc.pl!newsfeed.
    pionier.net.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: huri_khan <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sejf do bankowozu - jaki najtańszy
    Date: Sun, 7 Oct 2012 19:50:53 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 68
    Message-ID: <1i9fmb2ynfpr6$.1o351e9dwrqbt$.dlg@40tude.net>
    References: <k4rtlg$hga$2@speranza.aioe.org>
    NNTP-Posting-Host: QbgPrdOGofRBCbuUGomLBw.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-13"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2467882
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 07 Oct 2012 14:47:46 +0200, dddddd napisał(a):

    > Witam,
    > Planuję przerobić osobówkę na bankowóz typu C i udowodnić że da się to
    > zrobić dość tanio. Wszystko oczywiście opiszę na grupie :)
    > Tymczasem może ktoś się orientuje gdzie kupić najtańszy sejf
    > odpowiedniej klasy podpadający pod tą ustawę?

    Spełnisz pozostałe warunki ?


    Dla bankowozu tym odrębnym przepisem jest ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAW
    WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań,
    jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i
    transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne.

    Zgodnie z tym rozporządzeniem stosunkowo najmniejsze wymagania dotyczą
    bankowozu typu C. Ale i tak:

    1. Bankowóz typu C powinien być wyposażony w:
    1) pojemniki specjalistyczne co najmniej klasy ,,D" w stojakach
    umożliwiających mocowanie i wyjmowanie pojemników przez osoby uprawnione
    albo urządzenia do przechowywania wartości pieniężnych klasy co najmniej 1;
    2) immobiliser spełniający wymagania dyrektywy Rady nr 74/61/EWG z dnia 17
    grudnia 1973 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich w
    zakresie urządzeń zabezpieczających pojazdy silnikowe przed bezprawnym
    użyciem (Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 2, str. 49),
    zwanej dalej ,,dyrektywą 74/61/EWG", lub Regulaminu nr 116 Europejskiej
    Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych - Jednolite
    wymagania techniczne dotyczące ochrony pojazdów silnikowych przed
    bezprawnym użyciem, zwanego dalej ,,regulaminem nr 116 EKG ONZ";
    3) modułowy samochodowy system alarmowy spełniający wymagania dyrektywy
    74/61/EWG lub regulaminu nr 116 EKG ONZ, posiadający co najmniej
    następujące właściwości:
    a) funkcję ,,panika" włączaną i wyłączaną jednym przyciskiem pilota
    radiowego i dodatkowym wyłącznikiem wewnątrz przedziału osobowego,
    b) rezerwowe zasilanie,
    c) dodatkową syrenę alarmową,
    d) czujniki ochrony wnętrza,
    e) blokadę pracy silnika,
    f) tryb serwisowy,
    g) sygnalizację alarmową wszystkimi światłami kierunkowskazów;
    4) monitorowany z zewnątrz system lokalizacji satelitarnej i system
    sygnalizacji napadu;
    5) system transmisji alarmu przekazujący co najmniej informacje o:
    a) położeniu i prędkości pojazdu,
    b) otwarciu i zamknięciu drzwi przedziału ładunkowego i osobowego,
    c) stanie alarmowania samochodowego systemu alarmowego,
    d) włączeniu i wyłączeniu silnika pojazdu;
    6) oświetlenie przedziału z pojemnikami.
    2. Urządzenia elektroniczne i elektryczne zamontowane w pojeździe powinny
    spełniać, w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej, wymagania
    dyrektywy Rady nr 72/245/EWG z dnia 20 czerwca 1972 r. w sprawie zbliżenia
    ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do tłumienia zakłóceń
    radioelektrycznych wywoływanych przez silniki z zapłonem iskrowym stosowane
    w pojazdach silnikowych Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13,
    t. 1, str. 226) lub regulaminu nr 10 Europejskiej Komisji Gospodarczej
    Organizacji Narodów Zjednoczonych - Jednolite przepisy dotyczące
    homologacji pojazdów w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej.
    3. Dodatkowa instalacja elektryczna pojazdu (po zabudowie) powinna spełniać
    wymagania normy PN-S 76021 (rodzaje i zakres badań według punktu 4.1.b
    tablica 2 kolumna 4 tej normy).
    4. W bankowozie typu C nie dopuszcza się stosowania instalacji gazowej.


    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: