-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!pwr.wroc.pl!news.wcss.wroc.pl!newsfeed.
pionier.net.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: huri_khan <s...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: sejf do bankowozu - jaki najtańszy
Date: Sun, 7 Oct 2012 19:50:53 +0200
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 68
Message-ID: <1i9fmb2ynfpr6$.1o351e9dwrqbt$.dlg@40tude.net>
References: <k4rtlg$hga$2@speranza.aioe.org>
NNTP-Posting-Host: QbgPrdOGofRBCbuUGomLBw.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-13"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2467882
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 07 Oct 2012 14:47:46 +0200, dddddd napisał(a):
> Witam,
> Planuję przerobić osobówkę na bankowóz typu C i udowodnić że da się to
> zrobić dość tanio. Wszystko oczywiście opiszę na grupie :)
> Tymczasem może ktoś się orientuje gdzie kupić najtańszy sejf
> odpowiedniej klasy podpadający pod tą ustawę?
Spełnisz pozostałe warunki ?
Dla bankowozu tym odrębnym przepisem jest ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAW
WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań,
jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i
transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne.
Zgodnie z tym rozporządzeniem stosunkowo najmniejsze wymagania dotyczą
bankowozu typu C. Ale i tak:
1. Bankowóz typu C powinien być wyposażony w:
1) pojemniki specjalistyczne co najmniej klasy ,,D" w stojakach
umożliwiających mocowanie i wyjmowanie pojemników przez osoby uprawnione
albo urządzenia do przechowywania wartości pieniężnych klasy co najmniej 1;
2) immobiliser spełniający wymagania dyrektywy Rady nr 74/61/EWG z dnia 17
grudnia 1973 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich w
zakresie urządzeń zabezpieczających pojazdy silnikowe przed bezprawnym
użyciem (Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 2, str. 49),
zwanej dalej ,,dyrektywą 74/61/EWG", lub Regulaminu nr 116 Europejskiej
Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych - Jednolite
wymagania techniczne dotyczące ochrony pojazdów silnikowych przed
bezprawnym użyciem, zwanego dalej ,,regulaminem nr 116 EKG ONZ";
3) modułowy samochodowy system alarmowy spełniający wymagania dyrektywy
74/61/EWG lub regulaminu nr 116 EKG ONZ, posiadający co najmniej
następujące właściwości:
a) funkcję ,,panika" włączaną i wyłączaną jednym przyciskiem pilota
radiowego i dodatkowym wyłącznikiem wewnątrz przedziału osobowego,
b) rezerwowe zasilanie,
c) dodatkową syrenę alarmową,
d) czujniki ochrony wnętrza,
e) blokadę pracy silnika,
f) tryb serwisowy,
g) sygnalizację alarmową wszystkimi światłami kierunkowskazów;
4) monitorowany z zewnątrz system lokalizacji satelitarnej i system
sygnalizacji napadu;
5) system transmisji alarmu przekazujący co najmniej informacje o:
a) położeniu i prędkości pojazdu,
b) otwarciu i zamknięciu drzwi przedziału ładunkowego i osobowego,
c) stanie alarmowania samochodowego systemu alarmowego,
d) włączeniu i wyłączeniu silnika pojazdu;
6) oświetlenie przedziału z pojemnikami.
2. Urządzenia elektroniczne i elektryczne zamontowane w pojeździe powinny
spełniać, w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej, wymagania
dyrektywy Rady nr 72/245/EWG z dnia 20 czerwca 1972 r. w sprawie zbliżenia
ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do tłumienia zakłóceń
radioelektrycznych wywoływanych przez silniki z zapłonem iskrowym stosowane
w pojazdach silnikowych Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13,
t. 1, str. 226) lub regulaminu nr 10 Europejskiej Komisji Gospodarczej
Organizacji Narodów Zjednoczonych - Jednolite przepisy dotyczące
homologacji pojazdów w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej.
3. Dodatkowa instalacja elektryczna pojazdu (po zabudowie) powinna spełniać
wymagania normy PN-S 76021 (rodzaje i zakres badań według punktu 4.1.b
tablica 2 kolumna 4 tej normy).
4. W bankowozie typu C nie dopuszcza się stosowania instalacji gazowej.
--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY] [Cruze 1,8 LT]
Następne wpisy z tego wątku
- 07.10.12 21:43 Myjk
- 08.10.12 07:38 Krzysiek Matyasik
- 08.10.12 08:11 dddddd
- 08.10.12 08:17 dddddd
- 08.10.12 08:24 dddddd
- 08.10.12 09:04 qnick
- 08.10.12 11:26 R2r
- 08.10.12 14:36 huri_khan
- 08.10.12 20:05 dddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka