eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyściąganie = asymetryczność napędu? › Re: ściąganie = asymetryczność napędu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    news.musoftware.de!wum.musoftware.de!newsfeed.kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx02.i
    ad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neos
    trada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 05 Dec 2010 18:55:03 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ściąganie = asymetryczność napędu?
    References: <iddk77$sa6$1@mx1.internetia.pl>
    In-Reply-To: <iddk77$sa6$1@mx1.internetia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <4cfbd1f6$0$21000$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.249.250
    X-Trace: 1291571702 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21000 83.23.249.250:16525
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331772
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-04 15:39, BartekK pisze:

    > Nie jest to wina pochyłej drogi (sprawdzane na obu pasach, zawsze ściąga
    > w prawo auta, a nie na zewnątrz drogi), nie jest to wina opon lub
    > różnicy cisnień, sprawdzone na kilku różnych autach (z takim samym
    > rozkładem silnik-skrzynia-półosie

    A na siedzeniu pasażera ktoś siedzi, czy pusto?

    Jeżeli Ty siedzisz po lewej, a po prawej nikogo nie ma, to masz nierówny
    rozkład masy prawo-lewo.

    I w tej sytuacji na śliskim, prawe koła trzymają słabiej, a lewe
    bardziej dociążone koło ma większy ciąg i powodują sciąganie samochodu w
    prawo na takiej zasadzie na jakiej skręca się czołgiem.

    Nacisk na każde koło można zmierzyć na SKP na przyrządzie do badania
    amortyzatorów (podaje też statyczny nacisk). Wtedy możesz policzyć ile
    balastu gdzie potrzebujesz i porobić eksperymenty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: