    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ściąganie = asymetryczność napędu?
    Date: Sat, 04 Dec 2010 21:26:26 +0100

    > Albo testujesz auta w niepowtarzalnych warunkach, albo czegoś nie
    > bierzesz pod uwage.
    > Sprawdz jeszcze raz pochyłość drogi (zwróć uwage, ze droga zwykle ma
    > spadek do krawężnika z jednej i drugiej strony jezdni) oraz sprawdz
    > głębokość kolein (tych w asfalcie i tych w śniegu).
    > Na równej prostej drodze efekt nie ma prawa występować.
    pochyłość wykluczyłem, bo efekt występuje na każdej oblodzonej
    nawierzchni, albo wyślizganym śniegu, obojętnie czy to parking marketu,
    lewy pas jezdni, czy pas "pod prąd" prawy (gdzie spad powinien być w
    przeciwną stronę, do lewego rowu, a mnie nadal ciągnie w prawo).
    Przyznam że każde z aut testowałem gdzieś i kiedy indziej, nie ten sam
    odcinek, ale wszystkie zachowywały się tak samo.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173