eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysciaga autkoRe: sciaga autko
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!ne
    ws.dfn.de!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.wiretrip.org!feeder1-2.proxad
    .net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com
    !newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada
    .pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 06 May 2010 20:49:43 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sciaga autko
    References: <hrmjc6$c6v$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    <4...@n...spam.o2.pl>
    <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    <hrui1m$i4q$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    <4be2ee8d$0$2602$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    <4be305ae$0$17103$65785112@news.neostrada.pl>
    <4be30603$0$17103$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    In-Reply-To: <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <4be30f42$0$17102$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.124.159
    X-Trace: 1273171779 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17102 83.30.124.159:11393
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277976
    [ ukryj nagłówki ]

    Wojciech Borczyk pisze:
    > On Thu, 6 May 2010, Tomasz Pyra wrote:
    >
    >> Tu link do takiego urządzenia:
    >> http://www.heka.warszawa.pl/FUDIM-plyta-zbieznosci-P
    ZK-EU.html
    >
    > Dzięki! :)

    Tak przy okazji widziałem w SKP bardzo szybką linię do wstępnego
    sprawdzenia stanu pojazdu.

    Na podobnych płytach były sprawdzane hamulce (diagnosta przyhamowuje
    przejeżdżając osią przez płytę) - precyzja też marna, ale asymetrie w
    sile hamowania wykryje.

    Też jest tam stacjonarny wykrywacz jakiś substancji w spalinach (może i
    nawet zwykły wykrywacz tlenku węgla) który zawył raz jak samochód
    wjeżdżał do hali i wtedy było sprawdzanie analizatorem.

    Do tego miarka na ścianie, na której widać czy wjeżdżając do środka
    granica światła-cienia się podnosi czy opada.

    W kilka sekund wiele rzeczy jest już jakoś sprawdzonych - jak coś jest
    nie tak to dopiero wtedy sie to sprawdza dokładniej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: