  • Data: 2009-02-20 15:18:54
    Temat: Re: samsungi: radio przez głośnik?
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szwagier" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gnmbu6$p5a$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > zgodnie z Twoim tokiem rozumowania zaden telewizor
    > nie powinien miec mozliwosci podlaczenia anteny bo przeciez "w
    warszawie
    > odbiera bez".

    Masz duze problemy z logika i rozumieniem slowa pisanego :(
    Ja caly czas twierdze ze sluchawki zastepuja antene, a powinny
    zastepowac dodatkowa antene. Bo jesli urzadzenie ma mozliwosc pracowac
    na antenie wewnetrznej i przyzwoicie odbierac na niej ta jedna jedyna
    stacje na ktorej mi zalezy, to po co zmuszac mnie do noszenia ze soba i
    podpinania sluchawek ?
    Producent kosztem mojej fatygi zaoszczedzil kilka centymetrow drucika ?

    Prawidlowo by bylo gdybys napisal :
    "> zgodnie z Twoim tokiem rozumowania zaden telewizor
    > nie powinien miec mozliwosci zadnej pracy bez podlaczenia zewnetrznej
    anteny "

    Masz jakas fobie na punkcie Warszawy ? ze piszesz nazwe wlasna miasta
    mala litera ?

    pozdrawiam, leszek