  • Data: 2009-02-20 22:43:46
    Temat: Re: samsungi: radio przez głośnik?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski wrote:
> [...]

    I tak bez niczego odbieraja sobie UKF?
    Bo ja na 5 odbiornikow mam 5 wymagajacych anteny - szasami w formie
    teleskopowego preta, czasami w formie dolaczanych sluchawek, czasami
    jest to dosc dlugi "kabelek" a czasami sygnal z kablowki...

    > Ferrytową na AM (fale długie, średnie). UKF na tym nie odbierzesz.

    Do tego cale to ustawianie polozenia radia/anteny zeby odbior byl
    najlepszy - wtedy wszyscy wiedzieli, ze radio potrzebuje anteny.

    A pozniej (polowa lat 90) mialem jakiegos walkmana z radiem - tez w nim
    sluchawki robily za antene...

    Pozdro

    Maseł