eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmsamsung galaxy s4 mini - jaki soft do podlaczenia do laptopa? › Re: samsung galaxy s4 mini - jaki soft do podlaczenia do laptopa?
    Subject: Re: samsung galaxy s4 mini - jaki soft do podlaczenia do laptopa?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    Date: Thu, 14 Apr 2016 07:28:21 +0200

    W dniu 2016-04-13 o 23:17, 1634Racine pisze:
    > samsung galaxy s4 mini ;
    [...]
    > Oraz: jakim softem managersko (sms-y, ksiazka, itp) obslugiwac
    > podlaczenie tego samsunga z
    > laptopem?

    Odwieczne pytanie - po co? :)

    Od czasu mojego pierwszego telefonu z Androidem, czyli Galaxy S nie
    używam żadnego oprogramowania na kompie do obsługi telefonu, bo do
    niczego nie jest to potrzebne.
    Przy zmianie telefonu kontakty i notatki (Keep - nie Samsungowa
    aplikacja!) synchronizują się same przez Google, SMS i MMS (mam to
    zboczenie, że trzymam historię) synchronizuję przez Dropboxa za pomocą
    Go SMS Pro (funkcja wbudowana), który służy mi jako program do SMS
    (zapłaciłem kilka złotych i jestem b. zadowolony). Zanim zacząłem używać
    Go SMS Pro używałem do tego SMS Backup&Restore, który zgrywał mi SMSy do
    pliku, który przenosiłem do nowego telefonu.
    Zdjęcia i filmy lecą na Dropboxa (i Google) więc po sekundzie mam je na
    wszystkim włączając to domowego kompa.
    Jak bardzo potrzebuję wrzucić jakiś plik, czy dzwonek na telefon to albo
    przerzucam przez wspomnianego dropboxa lub podłączam kabelek i kopiuje
    na telefon bezpośrednio.

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Zamiast Dropboxa można użyć Google Drive lub innej usługi, ale dropbox
    jest chyba najwygodniejszy.
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om