-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.tu.kielce.pl!not-for-mail
From: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
Date: Thu, 23 Dec 2010 08:08:53 +0100
Organization: Kielce University of Technology, Poland
Lines: 17
Message-ID: <ieusi6$2rrr$1@rekrutacja.tu.kielce.pl>
References: <ie0tg0$pih$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ie0u4p$aeg$1@news.onet.pl>
<c1.01.3Nnm6q$JMM@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<iem1ra$10ve$2@news.mm.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3Npwqb$JNT@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3NpzCb$JNl@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<4d110c33$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
<ies8c6$1qgp$1@rekrutacja.tu.kielce.pl>
<4d11c261$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
<iesp9q$20tn$1@rekrutacja.tu.kielce.pl>
<4d127224$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 81.26.8.32
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: rekrutacja.tu.kielce.pl 1293088134 94075 81.26.8.32 (23 Dec 2010 07:08:54
GMT)
X-Complaints-To: a...@t...kielce.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Dec 2010 07:08:54 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336945
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
news:4d127224$0$2440$65785112@news.neostrada.pl...
>> Mam nadzieje, że nie będę musiał eksperymentować...
> Czego Ci jak najbardziej życzę. :-)
> Dlatego gdy ktoś Ci powie, że te ślady koło turbiny czy na rurach IC "to
> olej", to nie olewaj tego w żadnym razie! :-)
O, mily panstwo!
To jest odpowiedź.
Nie pamietam takiej, wcześniej.
Przy okazji, na wszelki wypadek spytam "kogo trzeba".
Dzięki.
Artur(m)
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A