-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed01.sul.
t-online.de!t-online.de!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx
02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
Date: Wed, 22 Dec 2010 22:48:23 +0100
From: R2r <b...@m...net.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
References: <ie0tg0$pih$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ie0u4p$aeg$1@news.onet.pl>
<c1.01.3Nnm6q$JMM@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<iem1ra$10ve$2@news.mm.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3Npwqb$JNT@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3NpzCb$JNl@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<4d110c33$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
<ies8c6$1qgp$1@rekrutacja.tu.kielce.pl>
<4d11c261$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
<iesp9q$20tn$1@rekrutacja.tu.kielce.pl>
In-Reply-To: <iesp9q$20tn$1@rekrutacja.tu.kielce.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <4d127224$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.19.143.100
X-Trace: 1293054501 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2440 83.19.143.100:1230
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336899
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-22 13:00, Artur(m) pisze:
> Czyli
> z jedynki lub z piątki,
z piątki
> w ruchu lub stojąc,
stojąc z wciśniętym hamulcem
> puszczając sprzęgło ani mocno ani słabo
szybko i do końca, ale nie tzw. "strzałem"
> zatykając dolot powietrza
to raczej trudne...
> lub się nie da
???
> naciskając hamulec.
jak najbardziej.
> czyli raczej proste.
Niby tak, chociaż trzeba w takiej sytuacji opanować nerwy, a to może być
trudne. :-/
> Mam nadzieje, że nie będę musiał eksperymentować...
Czego Ci jak najbardziej życzę. :-)
Dlatego gdy ktoś Ci powie, że te ślady koło turbiny czy na rurach IC "to
olej", to nie olewaj tego w żadnym razie! :-)
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
__
Następne wpisy z tego wątku
- 23.12.10 08:08 Artur\(m\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-02 Tusk idzie na rekord deportacji po 1989 [Będzie popyt na prawników]
- 2025-03-01 Obywatel telefonuje 112 lub 986
- 2025-03-01 detektyw (?) Rutkowski działał jako prasa
- 2025-03-01 "Policjant został ujęty obywatelsko..."
- 2025-03-01 zatrzymanie zbyszka maja
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=