eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamozaplon w dieslu od oleju z turbiny › Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.tu.kielce.pl!not-for-mail
    From: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
    Date: Wed, 22 Dec 2010 08:12:06 +0100
    Organization: Kielce University of Technology, Poland
    Lines: 31
    Message-ID: <ies8c6$1qgp$1@rekrutacja.tu.kielce.pl>
    References: <ie0tg0$pih$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ie0u4p$aeg$1@news.onet.pl>
    <c1.01.3Nnm6q$JMM@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <iem1ra$10ve$2@news.mm.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <c1.01.3Npwqb$JNT@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <c1.01.3NpzCb$JNl@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <4d110c33$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.26.8.32
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: rekrutacja.tu.kielce.pl 1293001926 59929 81.26.8.32 (22 Dec 2010 07:12:06
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@t...kielce.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Dec 2010 07:12:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336641
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
    news:4d110c33$0$27035$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2010-12-21 09:41, Krzysiek Kielczewski pisze:
    >> To wiem, nie wiem który układ hamuje z większą mocą.
    >>
    > Z tego co pamiętam to sprzęgło jest obliczane na przeniesienie co najmniej
    > dwukrotnej wartości maksymalnego momentu obrotowego wytwarzanego przez
    > silnik. Pytanie jaka jest wartość momentu obrotowego w chwili rozkręcenia
    > silnika, ale chyba nie na tyle duża, żeby sprzęgło nie mogło dać sobie
    > rady skoro ta metoda jest ponoć skuteczna.
    > Problem aby podczas załączania nie zniszczyć tego sprzęgła czyli jak
    > napisał wcześniej Adam: puścić szybko (aby nie spalić tarczy, gdyż nie
    > projektuje się jej na rozpraszanie dużej ilości energii) ale nie
    > gwałtownie (aby nie rozwalić któregoś z elementów całości mechanizmu
    > przeniesienia napędu).

    Czyli znowu,
    "Róbta co chceta" albo nic nie róbta, bo będzie i tak to samo.
    Czy dobrze rozumiem porady dotychczasowe?
    Bo porada "puścić szybko (aby nie spalić tarczy, gdyż nie
    projektuje się jej na rozpraszanie dużej ilości energii) ale nie
    gwałtownie (aby nie rozwalić któregoś z elementów całości mechanizmu
    przeniesienia napędu)" bez treningu, mówi - to co wyżej.
    A dokładniej 1%% kierowców (rajdowcy) może to opanować
    a reszta wyjść z samochodu i przyglądać się.
    Czy dobrze myślę, biorąc pod uwagę wszystkie te
    (i wcześniejsze) dyskusje?

    Artur(m)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: