-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.tu.kielce.pl!not-for-mail
From: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
Date: Wed, 22 Dec 2010 08:12:06 +0100
Organization: Kielce University of Technology, Poland
Lines: 31
Message-ID: <ies8c6$1qgp$1@rekrutacja.tu.kielce.pl>
References: <ie0tg0$pih$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ie0u4p$aeg$1@news.onet.pl>
<c1.01.3Nnm6q$JMM@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<iem1ra$10ve$2@news.mm.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3Npwqb$JNT@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3NpzCb$JNl@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<4d110c33$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 81.26.8.32
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: rekrutacja.tu.kielce.pl 1293001926 59929 81.26.8.32 (22 Dec 2010 07:12:06
GMT)
X-Complaints-To: a...@t...kielce.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Dec 2010 07:12:06 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336641
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
news:4d110c33$0$27035$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2010-12-21 09:41, Krzysiek Kielczewski pisze:
>> To wiem, nie wiem który układ hamuje z większą mocą.
>>
> Z tego co pamiętam to sprzęgło jest obliczane na przeniesienie co najmniej
> dwukrotnej wartości maksymalnego momentu obrotowego wytwarzanego przez
> silnik. Pytanie jaka jest wartość momentu obrotowego w chwili rozkręcenia
> silnika, ale chyba nie na tyle duża, żeby sprzęgło nie mogło dać sobie
> rady skoro ta metoda jest ponoć skuteczna.
> Problem aby podczas załączania nie zniszczyć tego sprzęgła czyli jak
> napisał wcześniej Adam: puścić szybko (aby nie spalić tarczy, gdyż nie
> projektuje się jej na rozpraszanie dużej ilości energii) ale nie
> gwałtownie (aby nie rozwalić któregoś z elementów całości mechanizmu
> przeniesienia napędu).
Czyli znowu,
"Róbta co chceta" albo nic nie róbta, bo będzie i tak to samo.
Czy dobrze rozumiem porady dotychczasowe?
Bo porada "puścić szybko (aby nie spalić tarczy, gdyż nie
projektuje się jej na rozpraszanie dużej ilości energii) ale nie
gwałtownie (aby nie rozwalić któregoś z elementów całości mechanizmu
przeniesienia napędu)" bez treningu, mówi - to co wyżej.
A dokładniej 1%% kierowców (rajdowcy) może to opanować
a reszta wyjść z samochodu i przyglądać się.
Czy dobrze myślę, biorąc pod uwagę wszystkie te
(i wcześniejsze) dyskusje?
Artur(m)
Następne wpisy z tego wątku
- 22.12.10 10:18 R2r
- 22.12.10 13:00 Artur\(m\)
- 22.12.10 22:48 R2r
- 23.12.10 08:08 Artur\(m\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=