  • Data: 2010-12-12 15:23:53
    Temat: Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Agent napisal:

    > Niezłe. Swoją droga to ciekay jestem czy jest możliwe zdławienie
    > silnika na biegu i hamulcu przy takich obrotach.

    Oczywiście, że jest to możliwe i najbardziej skuteczne.
    Należy wciepać najwyższy bieg (u mnie 6 ;) Sprzęgło
    dostanie po dupie, pewnie dwumas (jesli jest), ale
    to i tak lepsze niż remont albo wymiana motoru.

    Skądinąd znam takich, co "ugasili" w ten sposób silnik
    i żadnych konsekwencji w postaci uszkodzonej skrzyni,
    sprzęgła itd. nie ponieśli.

    > MZ nie. Ja bym chyba próbował szmatą zaphac dolot
    > powietrza a potem ewentualnie na bieg+hamulec

    Trzeba jeszcze wiedzieć gdzie pchać. ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player