-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: samoczynne przyspieszanie
Date: Tue, 8 Dec 2015 07:54:12 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 13
Message-ID: <n45uqe$nu7$1@node1.news.atman.pl>
References: <1...@m...org>
<a...@n...neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<nju176h847se$.dlg@myjk.org> <n3joj9$8oj$1@usenet.news.interia.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<565f3a88$0$22841$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<56602f20$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<n3u0cn$jq4$1@node1.news.atman.pl>
<5662caee$0$703$65785112@news.neostrada.pl>
<n3upvq$3ob$1@node2.news.atman.pl>
<56636e43$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
<n3vspn$ijd$1@node1.news.atman.pl>
<5664b966$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
<n437g9$ter$1@node1.news.atman.pl>
<5665669d$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
<n444u3$alt$1@node2.news.atman.pl>
<5665994d$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<n44m9e$tls$1@node2.news.atman.pl>
<566623e3$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1449557646 24519 83.142.198.226 (8 Dec 2015 06:54:06
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Dec 2015 06:54:06 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <566623e3$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573561
[ ukryj nagłówki ]On 08.12.2015 01:31, yabba wrote:
> Nasza dyskusja zaczęła się od tego, że prawdopodobnie trudniej zatrzymać
> samochód, który cały czas jest napędzany silnikiem z maksymalnie otwartą
> przepustnicą. Hamulce będą bardziej się grzały. Silnika się nie zdławić,
> ponieważ automat będzie redukował biegi. Teraz pytanie: co wystąpi
> pierwsze? Czy uda się najpierw zatrzymać samochód, czy najpierw zagotują
> się hamulce, czy jako pierwsza zagotuje się automatyczna skrzynia biegów?
Obstawiam, że jak coś poleci, to jakieś sprzęgło w automacie (wiekszość ma).
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.12.15 10:05 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=