eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamoczynne przyspieszanieRe: samoczynne przyspieszanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samoczynne przyspieszanie
    Date: Tue, 8 Dec 2015 07:54:12 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 13
    Message-ID: <n45uqe$nu7$1@node1.news.atman.pl>
    References: <1...@m...org>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <nju176h847se$.dlg@myjk.org> <n3joj9$8oj$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <565f3a88$0$22841$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <56602f20$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <n3u0cn$jq4$1@node1.news.atman.pl>
    <5662caee$0$703$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3upvq$3ob$1@node2.news.atman.pl>
    <56636e43$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3vspn$ijd$1@node1.news.atman.pl>
    <5664b966$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <n437g9$ter$1@node1.news.atman.pl>
    <5665669d$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <n444u3$alt$1@node2.news.atman.pl>
    <5665994d$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <n44m9e$tls$1@node2.news.atman.pl>
    <566623e3$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1449557646 24519 83.142.198.226 (8 Dec 2015 06:54:06
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Dec 2015 06:54:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.2.0
    In-Reply-To: <566623e3$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573561
    [ ukryj nagłówki ]

    On 08.12.2015 01:31, yabba wrote:


    > Nasza dyskusja zaczęła się od tego, że prawdopodobnie trudniej zatrzymać
    > samochód, który cały czas jest napędzany silnikiem z maksymalnie otwartą
    > przepustnicą. Hamulce będą bardziej się grzały. Silnika się nie zdławić,
    > ponieważ automat będzie redukował biegi. Teraz pytanie: co wystąpi
    > pierwsze? Czy uda się najpierw zatrzymać samochód, czy najpierw zagotują
    > się hamulce, czy jako pierwsza zagotuje się automatyczna skrzynia biegów?

    Obstawiam, że jak coś poleci, to jakieś sprzęgło w automacie (wiekszość ma).

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: