eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamochody - które lepsze do naprawy?Re: samochody - które lepsze do naprawy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!no
    t-for-mail
    From: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochody - które lepsze do naprawy?
    Date: Tue, 26 Oct 2010 20:27:05 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 43
    Message-ID: <ia76ho$nrt$1@node1.news.atman.pl>
    References: <2...@x...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: host-89-167-78-235.nplay.net.pl
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1288117624 24445 89.167.78.235 (26 Oct 2010 18:27:04
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Oct 2010 18:27:04 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2320801
    [ ukryj nagłówki ]

    honda civic
    Przez ostatnie 7 lat używania 5D wymianie podlegały:
    tarcze po 120 tys
    klocki po 80 tys
    okładziny hamulcowe tył po 210 tys (zbliża się wymiana na wiosnę)
    osłony przegubów zewnętrzne co 100 tys
    tłumik końcowy + środkowy po 140 tys
    listwy ściągające wodę po 190 tys (to uważam za porażkę konstruktorów -
    aluminiowa blacha powleczona czarną gumą, która parcieje po latach i odpada
    płatami)
    amortyzatory po 160 tys
    wahacze górne przód - po 160 tys
    końcówka drążka kierowniczego prawa po 200 tys.
    tuleje poprzeczne wahacza wleczonego tył (duże cukierki) po 120 tys + 6
    małych tulejek (wszystko oryginalne)
    pasek rozrządu + rolka + napinacz po 100 tys, a po 200 tys + do tego pompa
    wody.
    paski klimy,alternatora,pompy wody podczas wymiany rozrządu po 200 tys
    (ucichł wreszcie "świerszcz")
    świece co 60 tys
    gdzieś po 140 tys zaczeła brzęczeć dźwignia zmiany biegów - ASO smarowanie -
    30 zł
    żarówki zegarów padły po 160 tys - koszt oryginałów w ASO ~40 zł
    żarówka podświetlania przełącznika dmuchawy po 200 tys.
    termistor dmuchawy (a jakże) po 180 tys (naprawa drutem oporowym za 3,6 zł
    :) )
    termostat po 210 tys
    osuszacz klimatyzacji po 200 tys.
    akumulator (yuasa oryginalny) po 9 latach
    wyciera się dość mocno kierownica - obszycie po 200 tys :)
    Oczywiście wymiany filtra oleju i oleju po 15 tys (helix ultra syntetyk) -
    po 205 tys pierwszy raz podczas kontroli dolałem 200 ml :)
    wymiana płynu w chłodnicy po 100 tys (shell)
    wymiana MTF w skrzyni po 160 tys
    czekają mnie jeszcze reperaturki błotników tył
    Więcej grzechów nie pamiętam....
    Leję, jadę i wiem, że nie będę stał w polu czekając na pomoc drogową.
    WOJO

    PS
    Poproszę o podobne zestawienie dla Accorda :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: