eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamochody, energia, wodórRe: samochody, energia, wodór
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!feeder.usenetexpress.com!tr1.eu1.usenete
    xpress.com!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!border1.nntp.ams1.giganews
    .com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-s
    po-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5...@4...net>
    <600426c1$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <60043251$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <60043fe4$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru1h19$9sh$2$Cav@news.chmurka.net>
    <6004531a$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru1ot6$em9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6004818d$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru24c6$nao$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6004a77d$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru3aca$d35$2$Cav@news.chmurka.net>
    <60053c1b$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru3ivv$jcc$1$Cav@news.chmurka.net>
    <600569b3$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru3qih$o5t$1$Cav@news.chmurka.net>
    <60058555$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru442b$um8$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6005ae34$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru4fq6$6p6$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6005e960$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru5ttq$5p9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6006aa9c$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru6bk4$d82$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6006d4d0$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Tue, 19 Jan 2021 14:11:25 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.6.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <6006d4d0$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <6006da7d$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1611061885 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 512 80.53.118.49:65367
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690372
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-01-19 o 13:47, cef pisze:
    > W dniu 2021-01-19 o 11:17, Cavallino pisze:

    >> Po prostu od 80 do 100% trwa to dłużej niż 0-80%, do tego nie jest
    >> zalecane i rzadko kto z tych powodów tak ładuje.
    >> Więc żeby nie straszyć czasem, podają tylko czas ładowania do 80.
    >> Ładniej to wygląda w folderach.
    >
    > A ten zasięg max podają dla 100% naładowania czy tych 80%?
    > Czy poruszając się autem EV, które ma katalogowo zasięg max do 450km
    > i czas ładowania podany też do 80% rzędu 1 godz to jadąc w długą trasę z
    > dostępem jedynie do szybkiego ładowania muszę liczyć, że tak naprawdę
    > jak się naładuję do 80% to do kolejnego punktu ładowania przejadę
    > nie 450km tylko około 350km?

    No i przy okazji jeszcze jedno pytanie,
    skoro komputer dba o baterię, to nie pozwoli wyjechać
    baterii do tych 20% powiedzmy czyli ten dystans pomiędzy
    ładowaniami będzie jeszcze krótszy rzedu 60% tego co podają?
    Może coś żle rozumiem z tym podawaniem zasięgu i zasięg
    jest podawany dla zakresu ładowania 20%-80%?
    Czy na jednym ładowaniu w trasie
    przejadę tylko niecałe 300km gdy katalogowo podawane
    jest 450km jako maksymalny zasięg?
    Czy przejadę 455km startując z naładowanego na 80% i kończąc na 20%
    naładowania baterii?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: