    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Date: Thu, 14 Jan 2021 22:29:22 +0100
    <5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
    <fh2jtyqpam8n$.12tx6dfqt2j7d$.dlg@40tude.net>
    <1vkryoyk6gv1h$.5kmyxki0nand.dlg@40tude.net>
    <rtq78a$m0u$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <rtq9i5$nho$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <rtqbh5$ood$1$m4rkiz@news.chmurka.net>

    Dnia Thu, 14 Jan 2021 22:02:25 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > chcesz uprawiać durną erystykę to powodzenia, tylko forsowanie narracji
    > że to wszystko dla dobra klienta (a wynikający z tego zysk firmy jest w
    > zasadzie przypadkowy) to działanie na własną szkodę

    A ty co, myślisz że firmy są od dopieszczania ciebie? Odkryłeś nagle że
    one są od zarabiania kasy? Masz za złe że jakaś firma dla twojego
    łatwiejszego życia sygnalizuje ci koniec tonera, tuszu czy klocków? Przy
    okazji wygrywając konkurencję, bo chyba nie sądzisz że firmy te
    sygnalizacje robią aby im sprzedaż spadła na skutek niezadowolenia
    klientów. Skoro klientów zyskują to znaczy że ludzie postrzegają
    sygnalizację pozytywnie a ty jesteś po prostu wyznawcą spisków. W
    chemitrailsy też wierzysz?
    --
    Jacek
    -I hate haters-