  • 41. Data: 2018-11-25 16:16:16
    Temat: Re: samochody elektryczne - rozwiązanie problemu z szybkim ładowaniem
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Ruszenie masy to energia. Ok, można ją próbować odzyskać przy późniejszym
    > hamowaniu - ale w warunkach ziemskich to zawsze będzie mocno stratny
    > proces.

    Ale nie mamy problemu masy, stać nas itp itd.

    > To też. I skrzydła.

    Można sobie wymyślać co się chce, ale małe rozmiary są dostępne a
    skrzydła nie bardzo.

    > Bo Twizy to jest żart :) Tylko świat się nie poznał na francuskim humorze
    > i kupuje to za drogie pieniądze.

    Z czego? Moim zdaniem idealny samochód miejski. Kupują wystarczająco bogaci.

  • 42. Data: 2018-11-25 16:19:15
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-25 o 13:52, ToMasz pisze:

    > ludzie... myślcie, zastanawiajcie się nad sensem, nie nad literkami. JA
    > piszę o tym, że dzięki współpracy wielu firm, unifikacji wielkości
    > akumulatora i jego złącz, a także umożliwieniu błyskawicznej,
    > automatycznej wymianie akumulatora, rozwiązujemy 90% problemów
    > elektryków i 50% problemów komunikacji. Skoro w skuterach pokazanych na
    > filmie, da się zostawić swój akumulator, wziąć inny, mają te same
    > wymiary, jest to rozliczane tak że da się korzystać... to dlaczego w
    > samochdach nie? ...

    Dlatego, że to niepotrzebne jest tak, jak zwykle niepotrzebne jest w
    telefonach. Skuter jest tylko przykładem, że się da i że nieraz mogłoby
    się przydać, ale tego nie kwestionujemy.

  • 43. Data: 2018-11-25 16:37:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2018 15:40:24 +0100, kk napisał(a):

    > Samochód po to jest by się nim bawić

    No. Skocz sobie do parku rozrywki pojeździć na samochodzikach jeśli
    jeszcze nie dorosłeś. Przynajmniej kogoś nie zabijesz.
    Samochód to blaszane pudło z silnikiem służące do przemieszczenia się z
    p. a do p. b. Przyszłe pokolenia będą miały nas za idiotów bośmy
    naprodukowali miliardy już chyba pudeł których głównym zajęciem jest
    stanie pod budynkiem i rdzewienie. No i oczywiście, dorabianie
    właścicielom paru cm do penisa.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 44. Data: 2018-11-25 16:46:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.11.2018 o 16:12, kk pisze:

    > No ale ... ludzie wybierają. Po co wielce organizować miasto jak ludzie
    > czego innego chcą?

    Z grubsza po to samo, po co nie pozwalać palić szlamem weglowym czy
    parkować na trawnikach. Ludzie by tak wybierali, co nie znaczy, że to
    dobre. Takie wady życia w społeczeństwie - na przykład nie wolno rabować
    i gwałcić, mimo że wielu by tak wolało;)

    Shrek

  • 45. Data: 2018-11-25 16:47:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.11.2018 o 15:40, kk pisze:

    > Samochód po to jest by się nim bawić

    E tam. Do zabawy to motocykl. Samochód to do przemieszczania dupy
    głównie. Coć coś w tym jest, że mimo, że rozsądek podpowiada yarisa to
    serce mówi 200+KM;)

    Shrek

  • 46. Data: 2018-11-25 16:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > Co to jest ta "zielona fala"? Już któryś raz widzę że ktoś o tym
    > wspomina. Raz ktoś pisał też o jakimś "zielonym liściu" (chyba JF, w
    > kontekście jego utraty, tego liścia) - czy to jest to samo?

    Hmm, wyczuwam ironie?
    Bo jezeli bys rzeczywiście nie wiedział to pewnie sprawdziłbys w
    googlach...
    Ale nie rozumiem celu tej ironii...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 47. Data: 2018-11-25 17:10:48
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 25 Nov 2018 15:59:59 +0000, Budzik wrote:
> [...]
    >>
    > Hmm, wyczuwam ironie?
    > Bo jezeli bys rzeczywiście nie wiedział to pewnie sprawdziłbys w

    Przeceniasz mnie, żadnej tu ironii :) Za pierwszym razem kiedy zobaczyłem
    ten zwrot, to sprawdziłem i jakoś ni mi nie wyskoczyło, szybko uznałem że
    to musi być jakaś nowomowa. Poszukałem teraz znów i już widzę - ciągłość
    świateł przy stosownej jeździe. Nie wiedziałem że coś takiego w ogóle
    nosi nazwę.

    Mateusz

  • 48. Data: 2018-11-25 17:25:51
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > E tam. Do zabawy to motocykl. Samochód to do przemieszczania dupy
    > głównie. Coć coś w tym jest, że mimo, że rozsądek podpowiada yarisa to
    > serce mówi 200+KM;)

    Ale to jest głęboko w nas, tylko zabawki się zmieniły.
    Żona zaczytuje sie w Jane Austen (pisarka umarła w 1817 roku).
    I ostatnio opowiadała jakiś fragment książki gdzie jeden z bohaterów
    się chwalił lasce jakiej on to nie ma bryczki.
    Myślisz że w starożytnym Rzymie było inaczej?

  • 49. Data: 2018-11-25 17:28:19
    Od: Bolko <s...@g...com>

    http://www.mpk.krakow.pl/pl/tele-bus/

  • 50. Data: 2018-11-25 17:44:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.11.2018 o 17:25, Bolko pisze:

> [...]
    > I ostatnio opowiadała jakiś fragment książki gdzie jeden z bohaterów
    > się chwalił lasce jakiej on to nie ma bryczki.

    W moim przypadku to trochę inaczej - moto ma wyglądać dobrze i służy do
    zabawy i może nie lansu, a żeby wstydu nie było, samochód.... może być
    jak z madmaxa (w sumie nawet fajniej) byle się nim przyjemnie jeździło -
    w kazdym razie ma być dla manie a nie dla blachar. No ale ja już co
    miałem wyrwać to wyrwałem i nie na mototyzacje;)

    > Myślisz że w starożytnym Rzymie było inaczej?

    W nowożytnym to było:
    http://motormania.com.pl/wp-content/uploads/2014/10/
    Wy%C5%9Bcigi-rydwanow-motocyklowych-1.jpg

    Normalnie duże dzieci. Ja też tak chce:P

    Shrek