  • 51. Data: 2018-11-25 18:15:11
    Temat: Re: samochody elektryczne - rozwiązanie problemu z szybkim ładowaniem
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-11-25 17:44, Shrek wrote:
    > W dniu 25.11.2018 o 17:25, Bolko pisze:
    [...]
    > W nowożytnym to było:
    > http://motormania.com.pl/wp-content/uploads/2014/10/
    Wy%C5%9Bcigi-rydwanow-motocyklowych-1.jpg

    > Normalnie duże dzieci. Ja też tak chce:P
    Zdjęcie z Narodowego Archiwum Cyfrowego. Całkiem możliwe, że to w Polsce
    było. :-)

  • 52. Data: 2018-11-25 18:39:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Od szyb w samochodzie wymaga sie zeby byly przezroczyste i bezpieczne. Czyli trzech
    rzeczy sie wymaga. Przezroczyste, bezpieczne i zeby byly. Picolo duo mial fabrycznie
    zamontowane wszystkie szyby. Mial i ogrzewanie. Twizy ogrzewania nie ma bo po co
    ogrzewanie w samochodzie bez szyb. Trabant nie dosc ze mial skuteczne ogrzewanie to
    mial szyby na dodatek opuszczane korbka. Twizy nie jest samochodem i nie pytaj czym
    jest bo nie wiem. Nie ma jeszcze nazwy na dwa elektryczne skutery z dachem. Jesli
    nazwac twizy samochodem to przez pewne podobienstwo nalezy nazwac samochodami
    elektryczne wozki ktorymi poruszaja sie inwalidzi.

  • 53. Data: 2018-11-25 19:00:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.11.2018 o 18:15, JDX pisze:

    > Zdjęcie z Narodowego Archiwum Cyfrowego. Całkiem możliwe, że to w Polsce
    > było. :-)

    Niestety chyba nie:

    http://historicaltimes.tumblr.com/image/108106132702 tu bez loga NAC...

    Tak czy inaczej zajebiste.

  • 54. Data: 2018-11-25 19:02:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > [...]
    Wy%C5%9Bcigi-rydwanow-motocyklowych-1.jpg

    > Zdjęcie z Narodowego Archiwum Cyfrowego. Całkiem możliwe, że to w Polsce
    > było. :-)

    http://www.retronauta.pl/motocyklowe-rydwany

    Walia 36rok..

    Shrek

  • 55. Data: 2018-11-25 19:06:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.11.2018 o 19:02, Shrek pisze:

    > http://www.retronauta.pl/motocyklowe-rydwany
    >
    > Walia 36rok..

    Z tym, ze Nowa Walia;)

    Shrek

  • 56. Data: 2018-11-25 19:11:36
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-11-25 19:02, Shrek wrote:
    > W dniu 25.11.2018 o 18:15, JDX pisze:
    [...]
    > http://www.retronauta.pl/motocyklowe-rydwany
    >
    > Walia 36rok..
    Nie Walia, tylko Nowa Południowa Walia. Czyli Australia. :-)

  • 57. Data: 2018-11-25 19:16:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2018 08:25:51 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

    > Ale to jest głęboko w nas, tylko zabawki się zmieniły.
    > Żona zaczytuje sie w Jane Austen (pisarka umarła w 1817 roku).
    > I ostatnio opowiadała jakiś fragment książki gdzie jeden z bohaterów
    > się chwalił lasce jakiej on to nie ma bryczki.

    Bryczki ? Dziwny gust mialy te angielki.
    Konie to bym rozumial, ale bryczki ?

    Chyba ze w Anglii istnial juz jakis kult powozu ...

    J.

  • 58. Data: 2018-11-25 19:23:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 25 Nov 2018 16:10:48 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

    > Przeceniasz mnie, żadnej tu ironii :) Za pierwszym razem kiedy zobaczyłem
    > ten zwrot, to sprawdziłem i jakoś ni mi nie wyskoczyło, szybko uznałem że
    > to musi być jakaś nowomowa. Poszukałem teraz znów i już widzę - ciągłość
    > świateł przy stosownej jeździe. Nie wiedziałem że coś takiego w ogóle
    > nosi nazwę.

    Bo u nas jako malo popularne - we wroclawiu bylo poltorej.

    A zielony lisc

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Zielony_listek

    U nas za PRL byl okragly

    https://bezpiecznapodroz.org/2017/06/02/zielony-list
    ek-bat-mlodych-kierowcow/

    https://moto.wp.pl/zielony-listek-i-ograniczenia-dla
    -mlodych-kierowcow-wroca-4-czerwca-2018-roku-6125380
    944766593a

    J.

  • 59. Data: 2018-11-25 20:10:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-11-25 o 14:19, Shrek pisze:
    > w zimę jeżdzę metrem bo tak szybciej i wygodniej

    W Polsce patologią jest to, że tylko jedno miasto ma metro.
    Metro jest jedyną prawdziwą alternatywą dla samochodu w mieście.
    Nie jest wygodniejsze od samochodu, ale jest ZNACZNIE szybsze.

    --
    MN

  • 60. Data: 2018-11-25 20:27:34
    Od: kk <k...@o...pl>

    > No. Skocz sobie do parku rozrywki pojeździć na samochodzikach jeśli
    > jeszcze nie dorosłeś. Przynajmniej kogoś nie zabijesz.
    > Samochód to blaszane pudło z silnikiem służące do przemieszczenia się z
    > p. a do p. b. Przyszłe pokolenia będą miały nas za idiotów bośmy
    > naprodukowali miliardy już chyba pudeł których głównym zajęciem jest
    > stanie pod budynkiem i rdzewienie. No i oczywiście, dorabianie
    > właścicielom paru cm do penisa.

    Jeździj sobie pociągami albo komunikacją miejską i nie zawracaj gitary.