  • Data: 2017-03-09 18:30:46
    Temat: Re: samochody elektryczne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o...@4...ne
    t...
    Dnia Thu, 9 Mar 2017 16:30:15 +0100, J.F. napisał(a):

    >Policzyłem że szacunkowo koszt nowego aku wyniesie 5 tys. I jakie
    >dwa
    >lata? Typowo się jeździ po mieście jakieś 10 tys rocznie, to starczy
    >na
    >7 lat.

    Przedpiszca podal 400 cykli ladowania, wiec zalozylem, ze ladowac bede
    co noc.
    No ale moze jeden dzien w tygodniu wolny.

    Owszem, to moga byc niepelne cykle, ile wtedy wytrzyma ... a niech
    producent poda.

    Telefon mi na razie duzo cykli wytrzymal i ciagle dobry :-)

    > Pomyśl o innych kosztach eksploatacji - prawie zero za paliwo,
    >znikomo za wymianę zużytych części (bo się nie ma tam co psuć, np.
    >jeden
    >komplet opon starczy na wieki)

    A wymiana na zimowki ? :-)

    Opony to chyba podobnie jak w spalinowym.

    Oleju zmieniac nie trzeba, ale elementy zawieszenia to pewnie czesto
    :-)

    Oni tez maja problemy z parkingami :-)

    J.