  • 61. Data: 2017-05-06 13:05:40
    Temat: Re: samochód do 2000zł
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 06 May 2017 13:02:19 +0200, j...@i...pl wrote:

    >Można mieć 18, jest jakaś furtka. W YT jest gość, co ma chyba teraz 19
    >lat i jeżdzi zestawem.

    Najpierw robisz kwalifikację wstępną, potem C i E do C. Wystarczy mieć
    skończone 18 lat.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 62. Data: 2017-05-06 13:07:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-06 o 09:31, Uzytkownik pisze:

    > DG to wcale nie jest zły pomysł, zwłaszcza dla początkujących, którzy
    > płacą dużo niższe składki, a dodatkowo na zakup samochodu czy podstawowe
    > narzędzia mogą dostać pieniądze.
    >
    > Ten pomysł z Uberem myślę, że warto rozważyć. Kontakt z ludźmi może
    > pomóc w zdobyciu lepszej, lepiej płatnej pracy. Wożąc ludzi łatwiej jest
    > wejść w kontakty niż deklamując "należy się za pizzę 21,50"
    > Myślę, że warto rozważyć i ten pomysł.

    Sprawdzić czy nie jest z Krakowa. :-)
    http://antyweb.pl/uber-wyrok-krakow-kierowca-winny/

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2017-05-06 13:11:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-06 o 09:06, ddddddddddddd pisze:

    > odnosiłem się do:
    > "Wiem ile kosztują kursy, jak tyle nie ma to nie powinien szukać
    > auta za dwa tysiące bo mu na naprawy i części zbraknie. "
    >
    > ja nie wiem ile kosztują kursy, obstawiam że kilka razy więcej niż ten
    > samochód. IMO nie trzeba mieć kilka razy więcej żeby jeździć autem za
    > 2000zł. Chociaż ja bym kupował taki do 1000zł - zawsze zostaje tysiak na
    > naprawy, no i jak nie będzie się opłacało naprawiać to nie szkoda tak
    > bardzo na złom oddać.

    To się nie domyślaj tylko sprawdź.
    Większość firm w sieci podaje cenę za komplet uprawnień.

    I co było już pisane to że ty potrafisz takie auto znaleźć a potem
    go samemu łatać nie oznaczy że wszyscy inni tak potrafią.
    A na temat swoich umiejętności wątkotwórca już napisał.

    Pozdrawiam

  • 64. Data: 2017-05-06 15:36:36
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 06.05.2017 o 01:32, RadoslawF pisze:

    > Wie ale pomija że przez te pół roku zarobił na inne auto za cenę
    > nie dużej wielokrotności tych dwu tysięcy.
    > Przy rozwożeniu picy tyle nie zarobi, zostanie bez samochodu
    > i bez zainwestowanej kasy.

    Jak wyjdzie na 0 to ok

  • 65. Data: 2017-05-06 16:37:13
    Temat: Re: samoch?d do 2000z?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-06 o 00:36, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 02.05.2017 o 09:24, abn140 pisze:
    > /.../
    >>
    > Kurde gościu musi zdobyć doświadczenie czyli kilometry wyjeżdżone.

    Kwestia co najmniej dyskusyjna. Po pierwsze nikt mu tych km oficjalnie
    nigdzie nie uzna. Po drugie, aż takiego doświadczenia nie nabierze przez
    te kilka miesięcy. Nie ma co tego aspektu rozpatrywać inaczej, niż przez
    to "czy się opłaca finansowo". Jeśli nie, to szkoda czasu.

    --
    Liwiusz

  • 66. Data: 2017-05-06 16:49:51
    Temat: Re: samochódd do 2000zł
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w

    > Po pierwsze nikt mu tych km oficjalnie nigdzie nie uzna.

    Kogo to obchodzi.

    > Po drugie, aż takiego doświadczenia nie nabierze przez
    > te kilka miesięcy.

    Te Maliniak, a jakie masz doświadczenie w *sprawnym* kierowaniu jakimkolwiek
    pojazdem osobowym po DC?

    --
    'Tom N'

  • 67. Data: 2017-05-06 18:26:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-06 o 13:05, j...@i...pl pisze:

    > Najpierw robisz kwalifikację wstępną, potem C i E do C. Wystarczy mieć
    > skończone 18 lat.

    A to C ma zdaje się jeszcze jakieś ograniczenia tonażowe.

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2017-05-06 19:45:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-06 o 16:49, 007 pisze:
    > Liwiusz w

    > Kogo to obchodzi.

    Nikogo, dlatego argument Smoka Eustachego, jakoby na tej pizzy może
    sobie "gdzieś" wyjeździć kilometry i coś mu to da w kontekście
    doświadczenia zawodowego - jest wadliwy.

    --
    Liwiusz

  • 69. Data: 2017-05-06 20:35:37
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w

    > Nikogo, dlatego argument Smoka Eustachego, jakoby na tej pizzy może
    > sobie "gdzieś" wyjeździć kilometry i coś mu to da w kontekście
    > doświadczenia zawodowego - jest wadliwy.

    Hehehe... Mogłeś siedzieć cicho...

    Dawaj Malinowski dalej, zwłaszcza z odpowiedzią na zadane pytanie:
    <q>

    </q>

    Masz?

    --
    'Tom N'

  • 70. Data: 2017-05-06 22:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nikogo, dlatego argument Smoka Eustachego, jakoby na tej pizzy może
    > sobie "gdzieś" wyjeździć kilometry i coś mu to da w kontekście
    > doświadczenia zawodowego - jest wadliwy.

    Jest słuszny.
    Bo chodzi o jego umiejetnosci a nie o papiery.
    Nie wyobrazam sobie, zeby ktos kto dopiero nabywa doswiadczenia w
    prowadzeniu osobówki od razu wsiadał na duze zestawy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"