  • Data: 2011-01-19 22:59:19
    Temat: Re: samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19.01.2011 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Szkoda tylko, że w Multipli nie zrobiono rozwiązania takiego jak w
    > niektórych duzych vanach - że jak wyjmiesz środkowy fotel, to pozostałe dwa
    > można ustawić "luźniej" - pewnie dlatego, że wtedy byłby problem z
    > kierownicą.
    >
    > Multipla ma też kilka innych, całkowicie nieuzasadnionych upierdliwości -
    > np. brak choćby rolety w bagażniku (może po liftingu dodali, nie wiem)

    Dla mnie największą wadą tego auta jest hałas przy większych prędkościach.
    Do wyglądu konsoli mimo lat używania nie mogę się przyzwyczaić.
    Ale jako głównie miejskie jeździdło i czasem na jakieś wypady jest co
    najmniej bardzo dobra. W 2005 jest taki blat na bagażniku, który można
    podnosić, czy zdjąć. Ma nawet gumowe podpórki i się nie telepie, co jak
    na fiata jest sporym osiągnięciem. Cudo to nie jest ale jakieś minimum
    w rodzaju regulacji podparcia lędźwiowego fotela, czy elektryczne
    ustawienie wysokości jest, więc da się tym jeździć na co dzień.
    Szerokość bagażnika też już kilka razy "darowała" mi składanie foteli,
    co jest niby banalne, ale z fotelikami upierdliwe. Mocowania IsoFix,
    dzielone lusterka jak w dostawczaku, czy 3 gniazda zasilania/zapalniczki,
    te i inne pierdoły są przydatne, i też się często dziwię że nie ma czegoś
    tam w innym niby lepszym aucie.

    --
    kakmaratgmaildotcom