    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Date: Tue, 18 Jan 2011 16:00:13 +0000
    <ih284c$r4v$1@news.net.icm.edu.pl>
    <1gfv2jrix8two$.dlg@lepper.institute.com>
    <ih28ka$s69$1@news.net.icm.edu.pl>
    <9vhsgkvuale$.dlg@lepper.institute.com>
    <ih29ve$ug0$1@news.net.icm.edu.pl>
    <197tqrh1jtfri$.dlg@lepper.institute.com>
    <ih2b20$uv$1@news.net.icm.edu.pl>
    <1vg8ormtf1fj6$.dlg@lepper.institute.com>
    <ih2dgo$5r8$1@news.net.icm.edu.pl>
    <1ao78xahvvpzj$.dlg@lepper.institute.com>
    <ih4b93$j4s$1@news.net.icm.edu.pl>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 16:23:16 +0100, Scyzoryk napisał(a):

    > myślę że w sprowadzanych np, z Niemiec może się spodziewać jak najbardziej.
    > W 7 letnich nie ma już żadnego problemu z trafieniem takiego min Vectra,
    > Laguna itd.

    Bredziesz jak potrzakany, a podskakujesz jak kogucik..
    Laguna II dostała FAP po liftingu, w 2005 roku.
    A FAP w Vectrach występował wyłącznie w silnikach fiatowskich, które są
    montowane od drugiej połowy 2004 roku, przy czym nie od razu dostały te
    filtry, można spokojnie założyć, że conajmniej od 2005.

    Naprawdę musisz jeszcze komuś udowadniać, jakim jesteś oszołomem?

    > ale jak go kupi jak kilka postów wyżej napisałeś że w dieslach nie ma czegoś
    > takiego jak dodatkowe filtry :) Coś się plaćzesz w zenaniach...

    Bo w takich do 20 nie ma.
    Nie ma też takich które się regularnie wymienia.

    > no, najlepiej usunąć razem z katalizatorem, wtedy na pewno nie będzie
    > sprawiał problemu.

    mózg sobie usuń... aaa.. przecież nie ma co...

    > i pewnie ten ośmiolatek nie załapał się na syfne paliwo tylko miał cały czas
    > dostęp do czystej "zupy" przebadanej wcześniej w laboratorium. Farciarz z
    > niego...

    Jak wlał, to zatarł. Problem zaczął zanikać już od 2 lat, więc jak jeździ
    teraz, to jeszcze pojeździ.

    > a skąd masz pewność w używce, czesto po kilku właścicielach że była dobrze
    > traktowana? A jak źle...

    Bo to widać po ogólnym stanie auta, geniuszu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel