  • Data: 2011-01-17 12:49:47
    Temat: Re: samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2011 08:05, Miro pisze:
    > Właśnie rozsypała mi sie stara astra I kombi ('93, naprawa nieopłacalna) ,
    > musze szybko znaleźć coś nowego za kwotę do 20k pln
    > Mam 3 dzieci - jeżdże z 2 fotelikami i 1 siedziskiem, więc musi to być albo
    > spore kombi albo Van. Rocznie robię ponad 20 kkm w wiekszości w mieście.
    > Astra byla z gazem i teraz sie zastanawiam czy nie kupić benzyniaka do
    > zagazowania czy diesla. Poradźcie coś bo mam juz mętlik w głowie - wszyscy
    > mówią sprzeczne rzeczy, piszą tak samo ....
    >
    > Wstępnie założyłem sobie (nie wiem czy słusznie) że nie może to być auto
> [...]
    O Lagunie II jeszcze nikt nie wspomniał.. 5 gwiazdek, niska cena, bogate
    wyposażenie, duży komfort.
    Jedynie przymierzyć foteliki by trzeba było, ja mam dwa foteliki z tyłu,
    trzecia (dorosła) osoba jak ma siedzieć z tyłu to na wcisk, dziecko
    będzie pewnie miało trochę lepiej.
    Trochę więcej miejsca będzie miała osoba na środkowym miejscu jak
    foteliki będą zapinane pasami, bez ISOFIX'a można je trochę rozepchać na
    boki, ale to się tyczy chyba wszystkich samochodów.