  • 31. Data: 2020-12-26 09:18:20
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-12-26 o 08:15, Shrek pisze:
    > To fakt. Ale myślę, że wtedy byś jęczał, ze masz za to płacić;)

    Jestem człowiekiem. Będę JĘCZEĆ

    Ale przynajmniej śmieci by było mniej a to w przyszłości ma
    zaprocentować. MA? ;-)

    > Czemu - ja sortuję i nie mam z tym problemu. Gorzej, że to i tak na
    > wysypisko jedzie, bo popyt na posortowane śmieci jest znacznie niższy
    > niż podaż.

    I dobrze Ci z tym?

    Jedyne SŁUSZNE SORTOWANIE u Kowalskiego od lat odbywało się na SUCHE i
    MOKRE. Te suche z którym coś da się zrobić powinna "obrabiać" firma co
    zrobi to szybciej, wydajniej, lepiej.

    A dzięki ujednoliconym opakowaniom SKUTECZNIEJ.

    Ale skoro nie da się wtedy zarobić na pozwoleniach, limitach, dotacjach...

    To biurwy brukselskie wymyśliły takie popierdolony "system"

  • 32. Data: 2020-12-26 09:48:12
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup

    >Natomiast odpady otrzymywane przy produkcji i utylizacji ogniw i urządzeń
    >do produkcji energii elektrycznej w tym odpady promieniotwórcze nie są
    >naturalne dla środowiska i mogą je zanieczyścić na tysiące lat.

    No i teraz porownaj en mass zainhalowana przez ludzkosc ilosc spalin
    samochodowych vs wchloniete odpady radioaktywne.

    Pisalem juz, ze manipulujesz jak ostatni debil?

  • 33. Data: 2020-12-26 10:36:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kolejny dowód, że w kapitalizmie biedni dopłacają do bogatych.
    Słuchacze disco-polo powinni dopłacać do miłośników rocka lat 60/70.

    -----

  • 34. Data: 2020-12-26 11:14:44
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 26.12.2020 o 07:59, Cavallino pisze:

    > A benzyniakiem też oczekujesz jeżdżenia za darmo przez następne 10 lat
    > na całym świecie?
    > Nie?
    > To skąd takie oczekiwania wobec innych napędów?

    Wróć i przeczytaj jeszcze raz kto czego oczekuje.

  • 35. Data: 2020-12-26 11:21:23
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Jakbyś miał deko rozumu dotarło by do ciebie że UE ma być neutralna
    > węglowo do 2050, Chiny do 2060, USA jak Biden powie to będzie wiadomo,
    > reszta świata jak się uda. I z tego co powiedziałem można wywnioskować
    > jedynie że Niemcy mają już prawie docelową ilość wiatraków. Jakim cudem
    > wyciągasz inne wnioski, zwłaszcza co do darmowości to nie wiem.

    Jak być miał gram rozumu to byś wiedział, że to tyle samo znaczy co
    walka UE, USA i Chin o pokój na świecie, o który walczą zresztą dzielnie
    od 100 lat.

    > W każdym
    > razie, w niedzielę w Niemczech wszystkie EV będą jeżdzić na wiatr.

    No to za darmo czy z wiatru, dla wszystkich czy tylko dla samochodów
    elektrycznych?

  • 36. Data: 2020-12-26 11:25:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.12.2020 o 09:18, _Master_ pisze:

    > Jestem człowiekiem. Będę JĘCZEĆ

    No to jak i tak i tak będziesz jęczeć, to jesteś pan zwykły malkontent i
    twojego jęczenia nikt poważnie nie będzie brać

    > Ale przynajmniej śmieci by było mniej a to w przyszłości ma
    > zaprocentować. MA? ;-)

    No przecież napisałem że fakt.

    > I dobrze Ci z tym?

    Przecież napisałem że nie robi mi to problemu. Akurat w tym przypadku ma
    to sens. Sensu nie ma w biurze, gdzie pracuje 10 osób i z powodu
    segreagcji śmieci co dzień wyjeżdza 30 plastikowych worków w których są
    po jednym lub dwa śmiecie. Takie pakowanie śmieci w plastik w ramach
    ekologi:P

    > Jedyne SŁUSZNE SORTOWANIE u Kowalskiego od lat odbywało się na SUCHE i
    > MOKRE. Te suche z którym coś da się zrobić powinna "obrabiać" firma co
    > zrobi to szybciej, wydajniej, lepiej.

    Też dobrze.

    --
    Shrek

  • 37. Data: 2020-12-26 11:26:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-12-2020 o 11:14, nadir pisze:

    > Wróć i przeczytaj jeszcze raz kto czego oczekuje.

    No Ty.
    Nikt wcześniej o 10 latach nie pisał i nijak ma się to do informacji o 1
    darmowym DNIU.

  • 38. Data: 2020-12-26 11:31:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.12.2020 o 09:48, Ghost pisze:

    > No i teraz porownaj en mass zainhalowana przez ludzkosc ilosc spalin
    > samochodowych vs wchloniete odpady radioaktywne.
    >
    > Pisalem juz, ze manipulujesz jak ostatni debil?

    W zasadzie to niepopularna prawda jest taka, że utylizacja odpadów
    nuklearnych przez wypieprzenie ich do oceanu... jest ekologiczniejsza
    niż spalanie węgla i... bezpieczniejsza niż składowanie ich w
    składowiskach.

    Nie robi się tego z dwóch powodów - w sumie nie wiem który ważnieszy -
    że ludziki podnieśliby krzyk, bo to rzeczywiście słabo PRowo wygląda
    dopóki się nie policzy i że tak napawdę to szkoda, bo prawdopodobie to
    będzie jeszcze całkiem dobre paliwo do reaktorów nowsztch generacji.

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2020-12-26 11:46:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 26.12.2020 o 11:26, Cavallino pisze:

    > Nikt wcześniej o 10 latach nie pisał i nijak ma się to do informacji o 1
    > darmowym DNIU.

    Jacek Maciejewski też trafił do Twojego KF?

  • 40. Data: 2020-12-26 12:02:24
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 26.12.2020 o 07:57, Cavallino pisze:

    > Dozbierać i kupić elektryka.

    nie chcę posiadać. chcę aby społeczeństwo które tobie smrodzi, mogło
    mieć alternatywę. społeczeństwo nie ma alternatywy. bo nie mamy źródeł
    skąd będziemy otrzymywać prąd. jeśli będziemy jeździć na prądzie,
    ogrzewać auta prądem z węgla - smród będzie raczej większy. co nie
    znaczy ze jestem czemukolwiek przeciwny, lub czy znam roziwązanie.
    poprostu pytam czy jest alternatywa. jak widać niema

    ToMasz