  • 21. Data: 2020-12-25 21:32:51
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Dec 2020 21:26:42 +0100, ToMasz napisał(a):

    > nie wiem czy dociera czy nie. Na razie dociera że coś dla Ciebie jest
    > oczywiste, jak wiara, jak pragnienia, ale poparcie nie ma dowodów.
    > a we wsześniejszym poście napisałem teraz w polsce

    Jakbyś miał oczy otwarte i deko rozumu to by dotarło że np. Niemcy
    przygotowywują się na darmowy prąd w tą niedzielę. A jak dobrze powieje
    to będą jeszcze go rozdawać po okolicy.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 22. Data: 2020-12-25 21:43:57
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    > i ropę? Za 10 lat i do takich tłuków to dotrze, ciekawe jak się będziesz
    > wtedy czuł przypominając sobie dzisiejszą głupotę.

    Spalając ropę w samochodach otrzymuje się głównie naturalne dla
    środowiska produkty, parę wodną i dwutlenek węgla.
    Pozostałe szkodliwe substancje wytwarzane w małych ilościach są łatwe do
    zneutralizowania we współczesnych samochodach.
    Natomiast odpady otrzymywane przy produkcji i utylizacji ogniw i
    urządzeń do produkcji energii elektrycznej w tym odpady promieniotwórcze
    nie są naturalne dla środowiska i mogą je zanieczyścić na tysiące lat.
    No ale jak nie eko-terrorysta to niewątpliwie głupek.

  • 23. Data: 2020-12-25 21:48:11
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Jakbyś miał oczy otwarte i deko rozumu to by dotarło że np. Niemcy
    > przygotowywują się na darmowy prąd w tą niedzielę. A jak dobrze powieje
    > to będą jeszcze go rozdawać po okolicy.

    Darmowy?.
    To, że nie widzisz, iż płacisz wcale nie znaczy, że darmowy.
    Z reguły takie rzeczy są kilkukrotnie przepłacone.
    Podobno masz oczy otwarte a nie widzisz.
    Może chodzi o deko rozumu?

  • 24. Data: 2020-12-25 21:51:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Jakbyś miał oczy otwarte i deko rozumu to by dotarło że np. Niemcy
    > przygotowywują się na darmowy prąd w tą niedzielę. A jak dobrze powieje
    > to będą jeszcze go rozdawać po okolicy.

    I z tego wszystkiego wywnioskowałeś, że za 10 lat na CAŁYM świecie prąd
    będzie za darmo lub pół darmo i produkowany z wiatru, Słońca i prądów
    oceanicznych?

  • 25. Data: 2020-12-25 22:00:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A co będzie w inne dni ;-)

    Wszystko fajnie ale jak jeszcze bardziej otworzysz oczy to się okazuje
    na dzisiejsze czasy to sama zielona energia nie jest w stanie zaspokoić
    potrzeb.

    Śmieszą mnie te wyliczenia naganiaczy na fotoWoltanikę że optymistycznie
    gdzieś tam w Polsce teoretycznie jakby słońce świeciło to moja
    inwestycja na 30 tys. zwróci się po 9 latach.
    Tak wiem. dostanę 5 tys. dotacji od PAŃSTWA.

    Śmiechu kupa

  • 26. Data: 2020-12-25 22:08:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Zasłyszane w tvn24

    Przykład z Anglii.
    Za wywożenie śmieci z kraju dostawało się większą dotację niż za
    przetworzenie na miejscu.
    Nie chodziło o koszty działalności tylko o PREFERENCJĘ URZĘDNICZĄ.
    Takich ABSURDÓW jest od groma

    Zamiast ZARZĄDZIĆ ekologiczne opakowania

    ZARZĄDZA SIĘ SORTOWANIE w blokowiskach.

    Żałość

    Mam na myśli przynajmniej opakowania które łatwo się segreguje i nie ma
    tyle odpadów od odpadów z którymi się dalej nic nie robi bo np. plastik
    kolorowy z butelek już jest BE ZANIECZYSZCZONY

  • 27. Data: 2020-12-26 07:57:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-12-2020 o 14:37, ToMasz pisze:

    > jaka więc TERAZ alternatywa w POLSCE?

    Dozbierać i kupić elektryka.

  • 28. Data: 2020-12-26 07:59:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-12-2020 o 21:51, nadir pisze:

    > I z tego wszystkiego wywnioskowałeś, że za 10 lat na CAŁYM świecie prąd
    > będzie za darmo lub pół darmo i produkowany z wiatru, Słońca i prądów
    > oceanicznych?

    A benzyniakiem też oczekujesz jeżdżenia za darmo przez następne 10 lat
    na całym świecie?
    Nie?
    To skąd takie oczekiwania wobec innych napędów?

  • 29. Data: 2020-12-26 08:15:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.12.2020 o 22:08, _Master_ pisze:

    > Zamiast ZARZĄDZIĆ ekologiczne opakowania

    To fakt. Ale myślę, że wtedy byś jęczał, ze masz za to płacić;)

    > ZARZĄDZA SIĘ SORTOWANIE w blokowiskach.
    >
    > Żałość

    Czemu - ja sortuję i nie mam z tym problemu. Gorzej, że to i tak na
    wysypisko jedzie, bo popyt na posortowane śmieci jest znacznie niższy
    niż podaż.

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2020-12-26 08:43:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Dec 2020 21:51:38 +0100, nadir napisał(a):

    > I z tego wszystkiego wywnioskowałeś, że za 10 lat na CAŁYM świecie prąd
    > będzie za darmo lub pół darmo i produkowany z wiatru, Słońca i prądów
    > oceanicznych?

    Jakbyś miał deko rozumu dotarło by do ciebie że UE ma być neutralna
    węglowo do 2050, Chiny do 2060, USA jak Biden powie to będzie wiadomo,
    reszta świata jak się uda. I z tego co powiedziałem można wywnioskować
    jedynie że Niemcy mają już prawie docelową ilość wiatraków. Jakim cudem
    wyciągasz inne wnioski, zwłaszcza co do darmowości to nie wiem. W każdym
    razie, w niedzielę w Niemczech wszystkie EV będą jeżdzić na wiatr.
    --
    Jacek
    -I hate haters-