  • Data: 2021-01-08 15:39:14
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 8 Jan 2021 15:11:25 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Mówię o kablach od skrzynki do budynku.
    > Wiadomo że 3f.

    A ja o elektryfikacji garazu.
    W mieszkaniu 3f, licznik w piwnicy lub i tak dodatkowy ... to w garazu
    gniazdka 1f czy 3f?

    I co ciekawe - w mieszkaniu masz np 11kW, a w garazu nawet 2kW bedzie
    za duzo :-)

    A co ciekawe - ten 1kW by statystycznie mogl wystarczyc, tylko jakis
    sprytny system zarzadzania by sie przydal, bo inaczej ... ciemnosc
    widze :-)

    > Ale to już nie moje zadanie.

    Ale twoj problem.

    > Za darmo przecież nie pracują, wiec niech każdy robi co do niego należy.

    Za rok, moze dwa :-)

    > Ale po co?
    > Żebym jutro znowu musiał ładować?
    > To już wolę raz do 80, a potem wcale przez kilka dni.

    A co ci szkodzi codzienie ladowac ?
    Mowimy o podlaczeniu kabla w garazu, nie wyjezdzie do ladowarki,
    zjedzeniu objadu itp :-)

    > Gorzej, bo słabo się ładuje, szybko zużywa i musi wisieć po wiele
    > godzin, praktycznie non stop jak ma możliwość.

    A ty widac strasznie lubisz wstawac w srodku nocy i jechac gdzies ...
    pewnie na ladowarke :-)

    Jest 8-12h nocnie na ladowanie - i w sam raz hybryde nabije.

    A jak nie nabije ... trudno, dzis pojezdzisz na beznynie.

    > O tym.

    > Ale mój kranik kapie 6l/h.
    > Więc tankuję całość, albo wcale.

    > Skoro, mogę od razu po 60 to nie.

    Ale 2 jest pod nosem, po 60 trzeba pojechac :-)

    J.