  • Data: 2021-01-03 11:35:50
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 3 Jan 2021 10:53:50 +0100, Shrek napisał(a):

    > Pisałeś, że to jedna średnia elektrownia, a teraz wcyhodzi ci że dwie
    > największe:P

    Shrek, chcesz wyjść z nowym rokiem na netowego pieniacza? Primo to tobie
    wyszło że dwie. Mnie wyszło pół. Secundo, nie jest ważne czy pół czy
    dwie. Ważne jest że nie dwadzieścia i to chciałem wykazać. Jak nie
    dotarło, to weź młotek i postukaj się po makówie, pewnie i tak nie
    pomoże ale przynajmniej będziesz miał zajęcie :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-