  • Data: 2021-01-02 14:23:50
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2021 o 13:29, ąćęłńóśźż pisze:
    > No to akurat nie jest pewne, jeśli chodzi o cenę biletów jednorazowych.

    Nie wiem dlaczego porównujesz to z jednorazówkami. Po coś kwartalne
    wynaleźli. Przy kwartalnym wychodzi jakieś 80 miesięcznie. Przy
    jednorazówkach 9,2 razy powiedzmy 20 - jakieś 180 PLN. Samochodem jakiby
    nie był poniżej 200 miesiecznie nie zejdziesz. Nawet jak to będzie
    cienias co traci na rok 600PLN na wartosci, powiedzmy 400 ubezpieczenia,
    500km miesięcznie po 5 litrów to 25*4,5 120 na miesiąc 1440 rocznie na
    paliwko, 100 za olej, i 1000 na klocki. opony i trytytki. Masz na rok
    3540 na miesiąc 300.

    > Z kolei jak masz auto to często bez sensu jest wydawać na miesięczny,
    > już nie mówiąc o kwartalnym.

    Dalej z sensem. Samo paliwko wychodzi więcej niż bilety na kwartalnym.

    --
    Shrek