  • Data: 2020-12-26 11:25:55
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.12.2020 o 09:18, _Master_ pisze:

    > Jestem człowiekiem. Będę JĘCZEĆ

    No to jak i tak i tak będziesz jęczeć, to jesteś pan zwykły malkontent i
    twojego jęczenia nikt poważnie nie będzie brać

    > Ale przynajmniej śmieci by było mniej a to w przyszłości ma
    > zaprocentować. MA? ;-)

    No przecież napisałem że fakt.

    > I dobrze Ci z tym?

    Przecież napisałem że nie robi mi to problemu. Akurat w tym przypadku ma
    to sens. Sensu nie ma w biurze, gdzie pracuje 10 osób i z powodu
    segreagcji śmieci co dzień wyjeżdza 30 plastikowych worków w których są
    po jednym lub dwa śmiecie. Takie pakowanie śmieci w plastik w ramach
    ekologi:P

    > Jedyne SŁUSZNE SORTOWANIE u Kowalskiego od lat odbywało się na SUCHE i
    > MOKRE. Te suche z którym coś da się zrobić powinna "obrabiać" firma co
    > zrobi to szybciej, wydajniej, lepiej.

    Też dobrze.

    --
    Shrek