  • Data: 2020-12-26 11:31:02
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.12.2020 o 09:48, Ghost pisze:

    > No i teraz porownaj en mass zainhalowana przez ludzkosc ilosc spalin
    > samochodowych vs wchloniete odpady radioaktywne.
    >
    > Pisalem juz, ze manipulujesz jak ostatni debil?

    W zasadzie to niepopularna prawda jest taka, że utylizacja odpadów
    nuklearnych przez wypieprzenie ich do oceanu... jest ekologiczniejsza
    niż spalanie węgla i... bezpieczniejsza niż składowanie ich w
    składowiskach.

    Nie robi się tego z dwóch powodów - w sumie nie wiem który ważnieszy -
    że ludziki podnieśliby krzyk, bo to rzeczywiście słabo PRowo wygląda
    dopóki się nie policzy i że tak napawdę to szkoda, bo prawdopodobie to
    będzie jeszcze całkiem dobre paliwo do reaktorów nowsztch generacji.

    --
    Shrek