  • Data: 2020-12-26 08:43:17
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Dec 2020 21:51:38 +0100, nadir napisał(a):

    > I z tego wszystkiego wywnioskowałeś, że za 10 lat na CAŁYM świecie prąd
    > będzie za darmo lub pół darmo i produkowany z wiatru, Słońca i prądów
    > oceanicznych?

    Jakbyś miał deko rozumu dotarło by do ciebie że UE ma być neutralna
    węglowo do 2050, Chiny do 2060, USA jak Biden powie to będzie wiadomo,
    reszta świata jak się uda. I z tego co powiedziałem można wywnioskować
    jedynie że Niemcy mają już prawie docelową ilość wiatraków. Jakim cudem
    wyciągasz inne wnioski, zwłaszcza co do darmowości to nie wiem. W każdym
    razie, w niedzielę w Niemczech wszystkie EV będą jeżdzić na wiatr.
    --
    Jacek
    -I hate haters-