    Date: Wed, 29 Jan 2014 10:34:44 +0100
    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochód do lasu

    W dniu 29.01.2014, 09:57, Hinek pisze:
    > Użytkownik "Ariusz" napisał

    > Za 6 tys. zł pozostaje tylko krótki Samurai z plandeką.
    > Do tego 1-2 tys na remont. Pewnie jednak nie o to chodzi.
    > Auto które spełni twoje wymagania MUSI kosztować kilkanaście a
    > nie kilka tysięcy zł. Postudiuj np. forum na stronie
    > http://www.rajdy4x4.pl/
    > Samochody w terenie się niszczą. Nie znaczy to jednak, że można kupić
    > auto za parę tysięcy - bo nie będzie go szkoda. Za parę tysięcy kupisz
    > szrota w
    > którego będziesz musiał natychmiast włożyć drugie tyle.
> [...]

    Widzisz to nie do końca typowy offroad, ja nie muszę pchać się do rzeki,
    czy rowu z wodą, która zaleje samochód po szyby, takie miejsca mogę
    ominąć. Raczej chodzi mi o auto, którym bez problemu przejadę po
    traktorowych koleinach, czasem po przeoranej przez dziki drodze, pokonam
    jakiś rów, a najczęściej będzie to poruszanie się po nieodśnieżonych
    leśnych drogach lub po zabłoconych polanach.
    Jadąc leśną drogą często obwisłe gałęzie obijają się po aucie dlatego
    nie zależy mi na wyglądzie zewnętrznym bo i tak sfatyguję samochód po
    sezonie.

    Oczywiście jeżeli się da to chętnie wjadę na leśne bezdroża ale bez
    przesady. Auto ni ma mi służyć do pokonywania celów, a jako pojazd,
    który dowiezie mnie w miarę blisko do określonego celu.

    Do codziennej jazdy mam samochód. Oczywiście chętnie bym samochodem
    jeździł do pracy by zaraz po niej jechać prosto w las. Ale do pracy mam
    raptem 6 km więc to nie jest problem.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com