  • Data: 2014-01-29 09:57:53
    Temat: Re: samochód do lasu
    Od: "Hinek" <h...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ariusz" napisał

    > Za wiki: oznaczenie w sposób przybliżony ilość od trzech do dziewięciu...
    >
    > I średnia z tego była by dla mnie idealna

    Za 6 tys. zł pozostaje tylko krótki Samurai z plandeką.
    Do tego 1-2 tys na remont. Pewnie jednak nie o to chodzi.
    Auto które spełni twoje wymagania MUSI kosztować kilkanaście a
    nie kilka tysięcy zł. Postudiuj np. forum na stronie
    http://www.rajdy4x4.pl/
    Samochody w terenie się niszczą. Nie znaczy to jednak, że można kupić
    auto za parę tysięcy - bo nie będzie go szkoda. Za parę tysięcy kupisz
    szrota w
    którego będziesz musiał natychmiast włożyć drugie tyle.
    Offroad nie jest tani. Kupno auta - to tylko początek wielu wydatków :)
    Zdaj też sobie sprawę, że auto terenowe nie nadaje się do eksploatacji
    na co dzień. To co piszę - to nie jest teoretyczne pitolenie...

    --
    Hinek