  • 31. Data: 2010-08-13 23:44:48
    Temat: Re: samochód do 2k PLN
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-13 23:12, Jotte pisze:
    > W wiadomości news:4c6594ca$0$27042$65785112@news.neostrada.pl Yzedef

    > To tylko twoja opinia, nie ma się więc czym przejmować. Mogę ci zupełnie za
    > darmo powiedzieć, gdzie ją mam.
    > BTW - przynajmniej wiem jak cytatować, a ty nie dajesz sobie rady z tak
    > prostą
    > rzeczą.

    > Kompleks durnia?

    > A mów sobie co tam chcesz, przecież to i tak nieistotne.

    > Oto się mędrek rozumiejący znalazł - miało być do 2k.
    > I sensownie, a tu - Tico "znafca" radzi...

    Po co siejesz jadem ? Po to jest forum aby rozmawiać. A ty sie
    przypierdalasz

  • 32. Data: 2010-08-14 00:01:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i44ebh$8em$1@news.onet.pl daxus <d...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Po co siejesz jadem ?
    Zbędna spacja przed znakiem zapytania.
    Ucz się.

    > Po to jest forum aby rozmawiać. A ty sie przypierdalasz
    Nie przypierdalam się. Wyraziłem w dwóch słowach swoje zdanie (w końcu
    trzeba rozmawiać, nie?).
    To do mnie się przypierdolono więc pogoniłem buraka.
    Mogę znowu, no problem.

    BTW - nie da się IMO kupić za 2k sensownego auta. Co by to nie było, to
    będzie skarbona bez dna. O niezawodności nie wspominając, a to miało być na
    codzienne dojazdy do pracy przecież. 80 kilosów codziennie! Także w zimie.

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2010-08-14 00:24:54
    Od: "Yzedef" <x...@x...xx>

> [...]
    > trzeba rozmawiać, nie?).
    > To do mnie się przypierdolono więc pogoniłem buraka.

    :) tego chyba nie trzeba komentowac :) typowy najmodrzejszy... ktos wyrazil
    swoje zdanie (kolega od colta) ten oczywiscie musial go zjebac ze jest glupi
    i nie wie jaki ma samochod bo psjotte wie przeciez lepiej ze to szrot...
    ehhh stary a glupi... i napewno wiec nie zmadrzeje :) szkoda klawiatury wiec
    w temacie tego swira EOT

> [...]
    > będzie skarbona bez dna. O niezawodności nie wspominając, a to miało być
    > na codzienne dojazdy do pracy przecież. 80 kilosów codziennie! Także w

    olej tego swira, da sie kupic.. tico mialem dawno temu i dojezdzalem podobne
    odleglosci, a z racji tanich czesci wlasnie nawet jak cos sie popsuje to sa
    to groszowe sprawy mowa o czesciach, zimowki do tego frigo s-30 tez sa
    najtanszymi oponami na rynku z racji rozmiaru 135/80r12.

  • 34. Data: 2010-08-14 00:39:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c65c62f$0$22799$65785112@news.neostrada.pl Yzedef
    <x...@x...xx> pisze:

    > ktos
    > wyrazil swoje zdanie (kolega od colta) ten oczywiscie musial go zjebac
    > ze jest glupi
    Ależ nie, ja go nie zjebałem, tylko nieco sarkastycznie skrytykowałem jego
    pomysł.
    Jesteś prosty i nie zrozumiałeś.
    Głupkiem natomiast jesteś ty, ciebie przecież nazwałem durniem.
    BTW - nawet się podpiąć właściwie, lamo, nie umiesz.
    Albo tak się wściekasz, że piszesz byle gdzie, byle napisać. Co zresztą na
    jedno wychodzi.

    > ehhh stary a glupi... i napewno wiec nie zmadrzeje :)
    Tyś głupi już teraz. Matko boska, co będzie potem??
    "Na pewno" pisze się oddzielnie, młocie.

    > szkoda klawiatury wiec w temacie tego swira EOT
    Nie szkoda ci, nie szkoda, pajacu. Ale co tam - byleś dotrzymał słowa.

    > tico mialem dawno temu
    A rozumu nigdy...

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2010-08-14 01:02:31
    Od: "Yzedef" <x...@x...xx>

    > BTW - nawet się podpiąć właściwie, lamo, nie umiesz.

    > Jotte

    :) nie kazdy jest mistrzem tak jak ty w podpinaniu :) pasywny zoofilu :) a
    teraz juz leć do swego azora i sie podpinajcie do rana :D to tyle...
    a wszystkich innych przepraszam ze NTG ale sami widzicie... jakie zjeby tu
    czasem pisza :D

  • 36. Data: 2010-08-14 01:08:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c65ceff$0$21010$65785112@news.neostrada.pl Yzedef
    <x...@x...xx> pisze:

    > nie kazdy
    [cut]
    No i widzisz, ćwoku niedokształcony?
    Wiedziałem, że nie wytrzymasz i słowa o EOT nie dotrzymasz.
    Łatwo prostaków stymulować, strasznie łatwo...

    --
    Jotte

  • 37. Data: 2010-08-14 10:58:39
    Od: "newsy" <t...@a...pl>

    Użytkownik "Yzedef" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > tak tylko ty jestes najmadrzejszy i masz zawsze racje... nie mowiac ze
    > czytanie ze zrozumieniem tez jest ci obce...

    Najmądrzejszy i zawsze mający rację jest niejaki A. Lawa ;-)

  • 38. Data: 2010-08-14 15:05:26
    Od: "Mirek1275" <m...@o...pl>

    Użytkownik "M1SLQ" <m...@W...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:4c651d09$0$27046$65785112@news.neostrada.pl...
    > Znajomy zwraca się z prośbą o pomoc w wyborze samochodu do 2k PLN...

    Znaleźć Opela Vectre A i po sprawie.
    Miałem dawno temu Vectre 2.0i z 1993r. + LPG.
    Przez 3 lata i nic nie robiłem przy sporych przebiegach poza wymianą pompy
    wodnej.

    Pozdrawiam!

    Mirek1275

  • 39. Data: 2010-08-14 16:15:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2010 12:23:00 +0200, M1SLQ napisał(a):

    > Znajomy zwraca się z prośbą o pomoc w wyborze samochodu do 2k PLN do
    > dojazdów do pracy. Uprzedzając uwagi w stylu "za tą kasę kup hulajnogę"

    Sierra.

    --

  • 40. Data: 2010-08-15 12:06:21
    Od: "kamil_pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "btn" <w...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Citroen ZX, albo kilkuletni skuter plus płaszcz przeciwdeszczowy jak ja
    zrobiłem.