  • Data: 2010-08-14 00:24:54
    Temat: Re: samochód do 2k PLN
    Od: "Yzedef" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    news:i44fch$5v0$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:i44ebh$8em$1@news.onet.pl daxus <d...@p...onet.pl>

    > Nie przypierdalam się. Wyraziłem w dwóch słowach swoje zdanie (w końcu
    > trzeba rozmawiać, nie?).
    > To do mnie się przypierdolono więc pogoniłem buraka.
    > Mogę znowu, no problem.

    :) tego chyba nie trzeba komentowac :) typowy najmodrzejszy... ktos wyrazil
    swoje zdanie (kolega od colta) ten oczywiscie musial go zjebac ze jest glupi
    i nie wie jaki ma samochod bo psjotte wie przeciez lepiej ze to szrot...
    ehhh stary a glupi... i napewno wiec nie zmadrzeje :) szkoda klawiatury wiec
    w temacie tego swira EOT

    > BTW - nie da się IMO kupić za 2k sensownego auta. Co by to nie było, to
    > będzie skarbona bez dna. O niezawodności nie wspominając, a to miało być
    > na codzienne dojazdy do pracy przecież. 80 kilosów codziennie! Także w
    > zimie.

    olej tego swira, da sie kupic.. tico mialem dawno temu i dojezdzalem podobne
    odleglosci, a z racji tanich czesci wlasnie nawet jak cos sie popsuje to sa
    to groszowe sprawy mowa o czesciach, zimowki do tego frigo s-30 tez sa
    najtanszymi oponami na rynku z racji rozmiaru 135/80r12.