  • Data: 2010-08-14 00:01:54
    Temat: Re: samochód do 2k PLN
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i44ebh$8em$1@news.onet.pl daxus <d...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Po co siejesz jadem ?
    Zbędna spacja przed znakiem zapytania.
    Ucz się.

    > Po to jest forum aby rozmawiać. A ty sie przypierdalasz
    Nie przypierdalam się. Wyraziłem w dwóch słowach swoje zdanie (w końcu
    trzeba rozmawiać, nie?).
    To do mnie się przypierdolono więc pogoniłem buraka.
    Mogę znowu, no problem.

    BTW - nie da się IMO kupić za 2k sensownego auta. Co by to nie było, to
    będzie skarbona bez dna. O niezawodności nie wspominając, a to miało być na
    codzienne dojazdy do pracy przecież. 80 kilosów codziennie! Także w zimie.

    --
    Jotte