  • Data: 2010-08-14 00:39:38
    Temat: Re: samochód do 2k PLN
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:4c65c62f$0$22799$65785112@news.neostrada.pl Yzedef
    <x...@x...xx> pisze:

    > ktos
    > wyrazil swoje zdanie (kolega od colta) ten oczywiscie musial go zjebac
    > ze jest glupi
    Ależ nie, ja go nie zjebałem, tylko nieco sarkastycznie skrytykowałem jego
    pomysł.
    Jesteś prosty i nie zrozumiałeś.
    Głupkiem natomiast jesteś ty, ciebie przecież nazwałem durniem.
    BTW - nawet się podpiąć właściwie, lamo, nie umiesz.
    Albo tak się wściekasz, że piszesz byle gdzie, byle napisać. Co zresztą na
    jedno wychodzi.

    > ehhh stary a glupi... i napewno wiec nie zmadrzeje :)
    Tyś głupi już teraz. Matko boska, co będzie potem??
    "Na pewno" pisze się oddzielnie, młocie.

    > szkoda klawiatury wiec w temacie tego swira EOT
    Nie szkoda ci, nie szkoda, pajacu. Ale co tam - byleś dotrzymał słowa.

    > tico mialem dawno temu
    A rozumu nigdy...

    --
    Jotte