  • Data: 2017-05-19 09:00:57
    Temat: Re: samochód do 2000zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Zeby konkurencja była uczciwa?
    > ---
    > Chcesz by taksówki zniżyły się do poziomu Ubera ?

    Jezdze taksówka raz do roku do wiec nie ma to dla mnie wiekszego znaczenia.
    Uwazam, ze konkurencja powinna być uczciwa czyli na równych zasadach. I
    tyle.

    > Przeciez to sa te same zasady...
    > Zarobkowy przewóz ludzi...
    > Dlaczego jedni maja płacic podatek a inni nie?
    > Nie porównuj do autostopu bo to zupełnie inne sprawy.
    > ---
    > Zostaw podatki. Taksówka jedzie, dajmy na to, za 1zł; Uber za 1/2
    > złotego; autostop za 0 złotych.

    No i?

    > Zgoda.
    > Ale albo wszyscy albo nikt.
    > ---
    > Nie, ktoś chce mieć działalność to sobie ją zakłada, ktoś inny nie
    > chce to nie zakłada. Podatki i tak musi płacić.

    Traci mi absurdalnoscia to co napisałes...
    Działalnosci nie rejestruje sie dla widzimisie tylko ze wzgledu na wymogi
    prawa.
    Zreszta samo zarejestrowanie DG to jest pikus - to praktycznie nic nie
    kosztuje.
    Natomiast kosztuja wiazace sie z tym daniny.
    Ale zdaje sie rzad szykuje obecnie jakies przepisy o tym ze do 1000zł
    przychodu bedzie mozna traktować taka działalnosc jako nierejestrowalną.
    I ZUS ma być nizszy - moze to bedzie dobre rozwiazanie dla okazyjnych
    uberowców.

    > Rozumiem, ze podwazasz sens istnienia podatków?
    > Czy tylko idee zeby wszyscy płacili jednakowe?
    > ---
    > Ubywa Ci coś czy nie ?

    Jestes w stanie odpowiedziec na moje pytanie?
    Jestes w stanie spojrzec na sprawe troche szerzej niz tylko przez pryzmat
    własnej kieszeni?

    > I zarówno tanie jak i drogie działają w oparciu o te same przepisy.
    > ---
    > No nie, motele mają inne przepisy niż hotele a jest jeszcze wynajem
    > okazjonalny i nieokazjonalny. Zupełnie różne standardy.

    Różne standardy, rózne ceny ale nadal te same przepisy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"