  • 11. Data: 2013-05-21 12:58:59
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Toś mnie pocieszył ;P

    jak masz 10k do dyspozycji to kup za 7k a reszte na naprawy odloz

    kupowalem wiele razy auta, niedawno nawet kolejne
    tym razem zabrałem mechanika ze sobą, sprawdził 5aut wybralismy 6sztukę
    a i tak już włożyłem 4k, przedział cenowy miałem 100% wyższy,

    a co byłoby gdybym sam pojechał :)

    pare lat wcześniej jechałem sam i w auto nabyte włożyłem 5k
    ale jezdzi do dziś,
    niektórych usterek nie da się zobaczyć jak padający komputer, czy uszkodzona
    pompa oleju,
    czy to że był po powodzi :), dobrze odszykowany pod tapicerke nie pomyslalem
    aby zagląda :)

    czy pęlnięty kolektor, co miało być nieszczelnym tłumikiem hehe, człowiek
    uczy się na błedach, oczywiście wszystko
    można naprawić ja tak robiłem w kazdym przypadku ale to nie są małe koszta

    a uważam ze i tak się opłaca nawet kupujac auto za 10k byle miało ocynk
    wlozyc kilka tysięcy i miec na wie lat spokoj

    jak narazie wszystkie moje nabytki sprawują się dobrze, pomimo niemałych
    wkładów finansowych po zakupie, poźniej w zasadzie
    poza eksploatacyjnymi sprawami nic nie robiłem

    pozdrawiam i powodzenia
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2013-05-21 19:51:36
    Od: Wódz <n...@c...spamu>

    Dnia Tue, 21 May 2013 12:58:59 +0200, AT napisał(a):

> [...]
    > tym razem zabrałem mechanika ze sobą, sprawdził 5aut wybralismy 6sztukę
    > a i tak już włożyłem 4k, przedział cenowy miałem 100% wyższy,

    Spokojnie mam zamiar jechać po swoje pierwsze autko z "specem", który zna
    się na samochodach :) i nic mu nie umknie.

    Wódz

  • 13. Data: 2013-05-21 20:29:35
    Temat: Re: samoch?d do 10K
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-21 19:51, Wódz pisze:

    > Spokojnie mam zamiar jechać po swoje pierwsze autko z "specem", który zna
    > się na samochodach :) i nic mu nie umknie.

    To niczego nie zmieni. Każdy samochód ma jakąś historię. Szukając ze
    specem czegoś idealnego - możesz spędzić na tym pół życia.

    Trzeba po prostu zaakceptować, że używany samochód nie jest idealny.

    --
    MN

  • 14. Data: 2013-05-21 21:16:51
    Od: Wódz <n...@c...spamu>

    Dnia Tue, 21 May 2013 20:29:35 +0200, Marcin N napisał(a):

    > To niczego nie zmieni. Każdy samochód ma jakąś historię. Szukając ze
    > specem czegoś idealnego - możesz spędzić na tym pół życia.
    >
    > Trzeba po prostu zaakceptować, że używany samochód nie jest idealny.

    No tak, ale mam na myśli że nikt nie wciśnie mi złomu jako samochód w super
    stanie, igła...

    Wódz

  • 15. Data: 2013-05-22 11:16:05
    Od: Diabełson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-05-21 19:51, Wódz pisze:

    > Spokojnie mam zamiar jechać po swoje pierwsze autko z "specem", który zna
    > się na samochodach :) i nic mu nie umknie.

    Antypicownik?

    --
    http://tnij.org/sympatyczne
    Jak masz coś do mnie pisz na zwrotnego maila, adres bangla.

  • 16. Data: 2013-05-23 00:01:53
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/20/2013 9:47 PM, Diabełson(R) wrote:

    > No proszę. A skąd takie wnioski?

    DOKŁADNIE - tam były fajne 3.0 24V

    i nawet trzymały poziom po zakrętach (tylko modele 3.0),
    nie tylko przód/tył, 100% elektronicznie (coś lepszego
    niż airmatic z merca).

    patrz jak jedzie 200km/h po lesie (a może jeszcze szybciej):
    http://www.youtube.com/watch?v=LG0eJY_1470

    prawie jak safrane :) prawie jak phaeton :)
    ale już delikatnie lepiej od BMW7 v12 ;)

    ceny też "niskie", pamiętam jak miałem ten silnik
    w safrane - chyba 3 paski + rolki i pompę wody oraz
    olej wymieniłem za jedyne 4.6k pln ;)

    ale pewnie takie coś to raz na 120kkm się robi conajmniej,
    przynajmniej paski są na 120kkm+ - u mnie akurat nie miał
    okazji tego pokazać ;)

    no i spalanie też takie sobie, ze 3 punto ;) tak ze 20 po
    mieście to minimum ;) (no w xantii mniej wyjdzie bo lekkie
    auto) ale v12 w BMW7 pali mniej niż ten V6 w XM ;)

    dygresja o cenach :)
    ale jeździć to może naprawdę nieźle! jak na małe auto, żadne
    m3 tego nie bierze

  • 17. Data: 2013-05-23 00:09:21
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/23/2013 12:01 AM, _Michał wrote:

    > ale jeździć to może naprawdę nieźle! jak na małe auto, żadne
    > m3 tego nie bierze

    lol pomyliłem xare z xantią ;)

    dobra zapomnij xara to nie to - zupełnie nie to.

    aczkolwiek xantię produkowali do 2001, (projekt z 1993)
    a potem już nie dawali takich zawieszeń do C5, zostaje tylko
    merc ABC (rodzaj zawieszenia).

  • 18. Data: 2013-05-23 00:59:32
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 maja 2013 00:01:53 UTC+2 użytkownik _Michał napisał:

    > patrz jak jedzie 200km/h po lesie (a może jeszcze szybciej):
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=LG0eJY_1470

    tak, tak... trzysta bez mala...

  • 19. Data: 2013-05-23 01:19:48
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/23/2013 12:59 AM, Pablo Eldiablo wrote:
    > tak, tak... trzysta bez mala...

    300 nie pojedzie ;), do 200 to dość szybko się
    rozpędza jak wylatujesz z zakrętu ~~130

    nie wiem jakie tam skrzynie są, ale koło 245..260
    się zatrzyma.

  • 20. Data: 2013-05-23 01:36:57
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/23/2013 1:19 AM, _Michał wrote:

    > 300 nie pojedzie ;), do 200 to dość szybko się
    > rozpędza jak wylatujesz z zakrętu ~~130
    >

    > nie wiem jakie tam skrzynie są, ale koło 245..260
    > się zatrzyma.

    tu masz starszą generacje tego silnika, w większym aucie
    (trochę wolniej się rozpędza od xantii):

    http://www.youtube.com/watch?v=UyHft8bMnXM

    oba brzmią identyko, 24V który miałem tez brzmiał tak samo,
    na filmie xantii bardzo dobrze słychać czy jest do dechy
    czy nie (xantia ma słabe wygłuszenie), policz te kilka sekund ;)